דיגיטל וטק

ההיי טק הישראלי מקבל תמיכת ענק: זו הקרן שהוקמה

OurCrowd הודיעה על סגירה ראשונה ל-Israel Resilience Fund (קרן חוסן למגזר ההיי-טק בישראל). עד כה, הקרן השקיעה ב-8 סטארט-אפים , ואלו החברות שיקבלו תמיכה בקרוב

מערכת ice | 
חברות יוניקורן בישראל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פלטפורמת ההשקעות OurCrowd, מאפשרת למוסדות ולמשקיעים מוסמכים ובודדים להשקיע בחברות טכנולוגיה מתפתחות עוד בשלב מוקדם. החברה ציינה השנה 10 שנים להיווסדה, שבמהלכן הפכה לגוף ההשקעות הפעיל ביותר בהון סיכון בישראל עם יותר מ-225,000 משקיעים כשירים רשומים מ-195 מדינות. 
היום, (רביעי) החברה הודיעה על סגירה ראשונה של Israel Resilience Fund - קרן חוסן לתמיכה במגזר ההיי טק הישראלי אשר מתמודד עם קשיים הישרדותיים בשל המלחמה. פעולות הקרן מנוהלות על ידי ג'ף קופייצקי, איש עסקים אמריקאי שמכר לאחרונה את חברת Jeeng בסכום של 100 מיליון דולר.
בין החברות בהן הקרן עתידה להשקיע: BlueTree - חברת טכנולוגיה קניינית להפחתת סוכר במשקאות טבעיים. Carrar - חברה המתמחה במערכות לניהול חום שמפיקות סוללות של כלי רכב חשמליים וב-Edgybees – פלטפורמת צילומי לוויין וצילומים בתנועה. 
 

ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd אמר: "קרן החוסן תחתור לספק למשקיעים החזרים יוצאי דופן באמצעות ניצול הערכות השווי הנמוכות שמאפיינות את השוק הנוכחי תוך תמיכה במספר רב של סטארט-אפים על מנת שיוכלו לשרוד את המשבר ולפרוח בטווח הזמן הרחוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה