דיגיטל וטק

האם העיר הזאת תהפוך למרכז הגיימינג המפתיע של העולם?

ברייטון הממוקמת בדרום-מזרח אנגליה היא אחד המקומות הבולטים שמושך אליו סטודנטים, צעירים ואמנים מתחומים שונים. הגיוון הזה משתלם, ולאחרונה שמה של העיר נקשר בתעשיית המשחקים, אשר קרנה עולה יותר מתמיד: "מפגישים מוזיקאים, מדבבים, פרפורמרים, אנשי תוכנה ומאיירים, מה שיכול להביא לגל חדשנות בתחום"
מערכת ice | 
משחקי וידאו (צילום פלאש 90)
העיר ברייטון ממוקמת בחופו הדרומי של מחוז סאסקס, בדרום-מזרח אנגליה שבממלכה המאוחדת, והיא אחת מערי הקיט הגדולות והמפורסמות במדינה. לאחרונה היא זוכה לשבחים, בעקבות מה שנראה כמו שגשוג של תעשיית הגיימינג המקומית. נתן גוביה, בכיר בית התוכנה הבריטי Electric Square, אמר שלברייטון צפוי עתיד מזהיר בתעשיית הגיימינג.
מר גוביה הוסיף כי תעשיית הגיימינג המקומית תורמת רבות לקהילה בגלל הגיוון שלה, שכוללת מבחר גדול של יוצרים וצעירים והיותה עיר נופש שבה פועלות שתי אוניברסיטאות גדולות. עיתונאי הגיימינג וויל פרימן הוסיף כי העובדה שאוכלוסיית ברייטון מגוונת וכוללת אמנים רבים מסייעת לה לפרוץ בתעשיית הגיימינג. לדבריו, "משחקים מעצם טבעם הם ממש רב תחומיים".
 
"הם מפגישים מוזיקאים, מדבבים, אפילו פרפורמרים, אנשי תוכנה, אמנים, שחקנים, אנימטורים ומאיירים", מסביר פרימן. "כפי שכל מי שבילה כנראה אפילו רגע בברייטון יודע, זה מקום מגוון מבחינה יצירתית. אז משחקים וברייטון הם סוג של התאמה טבעית אחד לשני".
נתן גוביה אמר שתעשיית המשחקים תורמת לקהילה המקומית. בין היתר נערך בברייטון כנס הגיימינג Develop, והאוניברסיטאות בעיר הודגשו גם הם כחיוביים עבור התעשייה. גוביה  הוסיף: "הדבר הטוב ביותר בחדשנות שמתרחשת בברייטון הוא שזה מקום שבו אנשים יכולים לגור ולעבוד, ובמיוחד בתעשיית המשחקים, מה שיוכל להפוך אותה למרכז גיימינג". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה