דיגיטל וטק

מייסדי אינסטגרם חוטפים מכה קשה: זו הסיבה שהאפליקציה נסגרת

מייסדי אינסטגרם, קווין סיסטרום ומייק קריגר, הקימו לפני כשנה את אפליקציית Artifact, אפליקציית חדשות המבוססת בינה מלאכותות, אך נחלו כישלון צורם ונאלצים לסגור את האפליקציה אחרי שלא הצליחה לצבור מספיק עניין: "הגענו למסקנה שההזדמנות בשוק אינה גדולה מספיק כדי להצדיק המשך השקעה"
מערכת ice | 
אינסטגרם תחסום משתמשים (צילום unsplash)
מייסדי אינסטגרם, קווין סיסטרום ומייק קריגר, הקימו לפני כשנה את אפליקציית Artifact, אפליקציית חדשות במסגרתה ריכזו כתבות מאתרי חדשות מובילים בעולם ובעזרת בינה מלאכותית הציגה אותם בצורת פיד שמתאים את הידיעות לקוראים, אך כעת, החליטו לסגור את האפליקציה אחרי שנחלו כישלון חרוץ. 
למעשה, האפליקציה לא הצליחה לצבור מספיק עניין, הורדות ומשתמשים, ולכן כעת היא כאמור נסגרת. המנכ"ל קווין סיסטרום כתב בפוסט שהעלה כי "בנינו משהו שקבוצת ליבה של משתמשים אוהבת, אבל הגענו למסקנה שההזדמנות בשוק אינה גדולה מספיק כדי להצדיק המשך השקעה בדרך זו".
 
ההודעה הזו הגיעה היום (ראשון), והיא נמצאת בתהליכי סגירה כאשר בשלב זה משתמשים באפליקציה אינם יכולים להוסיף הערות או להעלות בעצמם פוסטים חדשים. תהליך הסגירה כאמור החל היום, והוא צפוי להימשך עד סוף חודש פברואר 2024, קצת למעלה מחודש, אז היא תיסגר באופן רשמי. הצוות של האפליקציה מונה למעשה רק 8 עובדים, שכעת יחשפו כל אחד את דרכו ההבאה, כאשר המנכ"ל סיסטרום כבר הודיע כי הם כמובן יפוטרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה