דיגיטל וטק

הסכנה של אפליקציות התשלומים נחשפת: כך החסכונות שלכם בסכנה

בעקבות עלייה בהונאות בתשלומים המקוונים, כיצד ניתן להימנע מלהיות קורבן וכיצד להגן על עצמך מפני הונאה שיכולה למחוק את כל החסכונות שלך? כל התשובות בפנים
מערכת ice | 
מיהו עשיר? (צילום pexels edit ice)
תרמית אפליקציה שיכולה למחוק את החיסכון שלך תוך שניות. עלייה בהונאות בתשלומים ניידים מדאיגה את ארצות הברית ובפוקס ניוז סקרו את כל הדרכים, כיצד להימנע מלהיות הקורבן הבא שיכול לאבד את כל החסכונות שלו.
פשעים של אפליקציית מזומן מתרחשים עקב הפגיעות של אייפון לא נעול ללא הגנת המכשיר הגנוב החדשה מופעלת ב-iOS. אלו הן דוגמאות לאופן שבו אפליקציות תשלום לנייד יכולות לסכן את הכסף שלך ואת חייך.
 
בפוקס ניוז סקרו: "האם אתה משתמש באפליקציות תשלום לנייד כמו Venmo, Zelle או Cash App כדי לשלוח ולקבל כסף? אם כן, אתה לא לבד. שירותי תשלום עמית לעמית אלה מטפלים כעת בתשלומים המוערכים בטריליון דולר. ועם כל כך הרבה כסף מעורב, יש גם עכשיו הרבה הונאה והונאות שקורות, לפי אלווין בראג, התובע המחוזי במנהטן. לדבריו, האפליקציות הללו חושפות אנשים רבים לרמאים וגנבים ועולות להם הרבה מהמזומנים שהרוויחו קשה".
בראג כתב מכתבים לחברות שבבעלותן אפליקציות אלה, בדרישה שהן ישפרו את האבטחה שלהן ויגנו על המשתמשים שלהן מפני הונאות וגניבות. הבקשה הספציפית שלו היא שהם מטילים מגבלות על עסקאות, ידרשו אימות משני של עד יום ולנטר טוב יותר פעילות חריגה. לדבריו, הוא מבקש פגישות עם החברות כדי לדון בנושאים הללו.
בראג ציין: "פשעים אלה כוללים משתמש לא מורשה שמקבל גישה למכשירים לא נעולים ולאחר מכן ריקון חשבונות בנק מסכומי כסף משמעותיים, ביצוע רכישות עם אפליקציות פיננסיות ניידות ושימוש במידע פיננסי מהאפליקציות לפתיחת חשבונות חדשים. ההצעות משתלטות גם על אבטחת הטלפון על ידי שינוי סיסמאות, חשבונות שחזור והגדרות אפליקציה. הקלות שבה עבריינים יכולים לאסוף נקודות רוח של חמש ואפילו שש ספרות תוך דקות מעודדת מספר רב של אנשים לבצע פשעים אלו. , שיוצרים פגיעה כלכלית חמורה, ובחלק מהמקרים פיזית, לתושבינו".
החברות שבבעלותן האפליקציות הללו הגיבו להערותיו של בראג ואמרו שהן עושות כמיטב יכולתן לספק שירות בטוח ואמין ללקוחותיהן. אחד הדוברים מסר לפוקס ניוז: "PayPal ו-Venmo לוקחים את הבטיחות והאבטחה של הלקוחות שלנו והמידע שלהם ברצינות רבה. בנוסף למינוף יזום של כלים מתוחכמים לגילוי הונאה, חקירות ידניות ושיתוף פעולה הדוק עם רשויות אכיפת החוק כדי להגן על הלקוחות שלנו מפני הונאות נפוצות, יש לנו כמה אפשרויות במקום כדי לאפשר שכבות משופרות של אבטחה והגנה ישירות בתוך האפליקציות שלנו".
דובר נוסף הוסיף: "Cash App ממשיכה להיות מחויבת לבניית אמון עם הלקוחות שלנו ולהשקיע בתחומים המסייעים בבניית פלטפורמה בטוחה ומאובטחת. אנו פועלים באופן יזום כדי להגן על כספי הלקוחות שלנו ולהפחית את הסיכון להונאה בפלטפורמה שלנו באמצעות שילוב של בקרות מניעה כמו אימות רב-גורמי, מגבלות עסקאות בחשבון, זיהוי הונאה וחינוך צרכנים. אנו גם שותפים עם רשויות אכיפת החוק כדי לאתר פעילות פלילית ולהילחם בהן".
כיצד תוכל להגן על עצמך מפני הונאה בתשלומים ניידים? לאפליקציות תשלום לנייד יש כמה תכונות אבטחה שיעזרו להגן עליך, אך הן אינן מספיקות, ואין להסתמך עליהן בלבד. זה מה שעליכם לעשות: תחילה, לגשת לאפליקציית התשלום תמיד מהאפליקציה או האתר הרשמיים, ולא מכל פלטפורמה או שירות של צד שלישי. לאחר מכן, לבדוק את הגדרות האבטחה שמציעה אפליקציית התשלום וודא שכולן מוגדרות להגדרות הגבוהות והמגנות ביותר.
בהמשך, יש ליצור סיסמה חזקה, ייחודית ומורכבת עבור כל אחת מאפליקציות התשלום שלך לנייד ולשנות אותה לעתים קרובות. שקול להשתמש במנהל סיסמאות כדי ליצור ולאחסן סיסמאות מורכבות. אפשרו אימות דו-גורמי, כלומר עליך להזין קוד או להשתמש בטביעת האצבע או הפנים שלך כדי לבטל את נעילת החשבון שלך כדי למנוע גישה לא מורשית. בדרך זו, גם אם מישהו יודע את הסיסמה שלך, הוא לא יכול להיכנס ללא המכשיר או האישור שלך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה