דיגיטל וטק

חברת Cadence חושפת: הפלטפורמה שמספקת ביצועים חסרי תקדים

?Cadence חושפת את פלטפורמת Millennium – פלטפורמת האצת Digital Twin הראשונה בתעשייה, המספקת ביצועים ויעילות אנרגטית חסרות תקדים
מערכת ice | 
הייטק (צילום shutterstock)
קיידנס היא חברת מרכזית ומובילה בתכנון מערכות אלקטרוניקה, בהתבסס על יותר מ-30 שנות מומחיות בתוכנה חישובית. החברה מיישמת את אסטרטגיית Intelligent System Design (תכנון מערכת נבון) שלה על מנת לספק תוכנה, חומרה ויידע קנייני, המאפשרת להפוך רעיונות תכנוניים למציאות.
החברה הודיעה על השקת MillenniumTM Enterprise Multiphisics, פלטפורמת Digital Twin המבוססת חומרה/תוכנה להאצת ביצועים, המשמשת כפתרון לתכנון וניתוח מערכת מולטי-פיזיקלי. מוכוונת לאחת ההזדמנויות המשמעותיות ביותר לשיפור ביצועים ויעילות.
 
פתרון כולל זה משלב יחידות עיבוד גרפיות (GPUs) מספקים מובילים, חיבורים מהירים במיוחד, וחבילת תוכנת Cadence high-fidelity CFD שעברה אופטימיזציה לטובת האצת GPU ו-Generative AI. יחידות  Millennium M1 ניתנות לשילוב לתוך cluster מאוחד, המאפשר ללקוחות הגעה ללוחות זמנים חסרי-תקדים של יום אחד, וסקליביליות כמעט ליניארית בסימולציות של מערכות מכניות מורכבות. 
תכנון של מערכות מכניות, כך שיגיעו לרמות חדשות של ביצועים ויעילות, הפך לגורם בעל עדיפות מרכזית בתעשיות הרכב, החלל והבטחון, האנרגיה ומיכון מבוסס מכונות טורבו.  לדוגמה, על מנת להגיע לאופטימיזציה של ביצועים והקטנת פליטת גזי חממה, מתככני רכב ממוקדים בשיפור יעילות דלק, הקטנת שחיקה ורעש, והארכת טווח הנסיעה של רכבים חשמליים. הגדלת יעילות, הקטנת פליטת פחמן והפחתת תדירות התחזוקה הנדרשת הם בראש השיקולים של מהנדסי תכן בתעשיות החלל, הבטחון, והמיכון מבוסס מכונות-טורבו. 
בן גו (Ben Gu), סגן נשיא בכיר למו"פ לניתוח מערכות מולטי-פיזיקליות בקיידנס: "במהלך 35 שנות קיומה, Cadence תמיד התמקדה בשיפור ביצועים ללא אובדן של דיוק עבור היישומים החישוביים המאתגרים ביותר. פלט אלגוריתמי תמיד נשאר בעדיפות עליונה, וכעת אנו ממנפים Generative AI על מנת לשלב ידע הנובע מהיקפים עצומים של נתוני תכנון וסימולציה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה