בחירות 2022

לפיד מאיים: מה יקרה לרשתות השיווק אם יעלו מחירים?

ראש הממשלה יאיר לפיד התייחס בישיבת הממשלה שנערכה היום (ראשון) להוזלה הצפויה במחירי הדלק והמזון ושלח מסר לבכירים במשק: "לא יתכן שישראל תהיה מדינה עשירה עם אזרחים עניים"
מערכת ice |  1
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בפתח ישיבת הממשלה שנערכה בשעות הבוקר (ראשון) התייחס ראש הממשלה יאיר לפיד לנושא הבוער ביותר בתקופה האחרונה וזה שככל הנראה יעמוד בראש הקמפיינים של המפלגות – יוקר המחיה. בדבריו ציין ראש הממשלה כי מחירי הדלק ירדו החל מהשבוע הבא יחד עם מחירי הפירות והירקות שנמצאים לטענתו במגמת ירידה גם הם.
 
"לא יתכן שנהיה מדינה עשירה עם אזרחים שלא גומרים את החודש" לדבריו ממשלתו תקדם רפורמות יבוא רחבות שיובילו להוזלה בשורת מוצרי יסוד. מתוך כך לפיד שלח מסר נחר, שלא לומר מאיים אל רשתות השיווק הגדולות: "מי שיעלה מחירים באופן חסר אחריות, עלול לקום בבוקר ולמצוא את עצמו עם תחרות שהוא לא ציפה לה". כמובן שלפיד לא חסך בביקורת על הממשלה הקודמת שלדבריו לא עשתה מאומה במטרה להילחם ביוקר המחיה והבהיר: "הממשלה הזו לא תהסס לפעול".
 
כמו כן בפתח הישיבה התייחס ראש הממשלה להתפשטות נגיף אבעבועות הקוף ולהכרזת ארגון הבריאות העולמי על מצב חרום בעקבות התחזקות הנגיף. לפיד הבהיר שנכון לרגע זה משרד הבריאות עוסק בעיקר באיסוף הנתונים ומניעת ההדבקה. לדבריו מערכת הבריאות הישראלי מחזיקה ב- 10,000 מנות חיסון יחד עם עוד – 5,000 מנות שינחתו בהמשך השבוע. ראש הממשלה אמר שעם הגעת החיסונים קופות החולים צפויות לצאת במבצע חיסונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפידנוקיו הלפידיוט
    דרעק שקרן ונאלח 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הד"ר למדעי הג'ל והשאחטה. שרלטן,כלומניק, מושחת, רקוב.
    סגור