בחירות 2022

"הם שדדו אותנו לאור יום": דיסטל-אטבריאן שוב מסתערת

"מדובר במחטף הכוח הדמוקרטי הכי גדול שהתבצע אי פעם במדינה מערבית" כתבה היום חברת הכנסת הפרובקטיבית מהליכוד בטוויטר.  לפני כמה שבועות התפרסם קטע וידאו שבו קראה "לשפוך אקונומיקה על המתפרה בצלאח-א-דין"
מערכת ice |  2
גלית דיסטל (צילום ויקיפדיה)
חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן מהליכוד שוב הצליפה היום (חמישי) בטוויטר כנגד הפרקליטות ומערכת המשפט (אם כי לא נקבה ישירות בשמן).
הציוץ המלא: "לא סתם הפללה. מדובר במחטף הכוח הדמוקרטי הכי גדול שהתבצע אי פעם במדינה מערבית. הם שדדו אותנו לאור יום. בממלכתיות. יום אחד אתה אזרח מין השורה. יום למחרת אתה אזרח סוג ב' כי פקידים מושחתים החליטו להלחם בבחירה שלך. ואחר כך הם עוד מחלקים לנו ציונים על הבעת הזעם. אי אפשר לשאת את זה".
זו כמובן לא הפעם הראשונה שהח"כית הפרובוקטיבית מסמנת את מערכת המשפט כמטרה. לפני כמה שבועות התפרסם קטע וידאו מתוך שיחה של חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן מול קהל קהל פעילים ותומכים, כשבמהלכו היא מדברת על ניקוי אורוות במסדרונות בתי המשפט, או בלשונה הצבעונית "לשפוך אקונומיקה על המתפרה בצלאח-א-דין".
 
הציטוט המלא מסרטון הווידאו מתחיל באמירה שלא נקלטה במלואה על בית המשפט העליון, ואז המשיכה דיסטל-אטבריאן ואמרה: "דבר שני לקחת 40 קילו אקונומיקה סאנו ג'אוול, כמה אני אוהבת, לשפוך על המתפרה בצלאח-א-דין, ואת כל המושחתים בזה אחר זה - הביתה. נגמרו הימים שבהם יש לפקידים מאה אחוז כוח ואפס אחריות".
הסברים למתקשים: הביטוי "מתפרה" מרמז לבית המשפט כמוסד התופר תיקים למתנגדיו (מה שהפך לביטוי מקובל בימין), וצלאח-א-דין הוא הרחוב שבו שוכן בית המשפט המחוזי בירושלים, וגם מטה משרד המשפטים.
 
העיתונאי אביעד גליקמן, המשמש כתב לענייני משפט בחדשות 13, צייץ בנושא ופרסם את קטע הווידאו המדובר. לציוצו הוסיף את גליקמן את הטקסט: "חברת כנסת בישראל: 'צאלח-א-דין זה ארגון פשע' (מגיבה למישהו מהקהל). 'לקחת 40 קילו אקונומיקה ולשפוך על צאלח-א-דין'. בושה וחרפה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גלית דיסטל היתה עדינה. (ל"ת)
    למען האמת 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אכן חציר העם. עדויות סעדה ואחרים מזעזעות--והמתפרה בשלה! (ל"ת)
    איתן 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור