בחירות 2022

בן גביר על המו"מ עם סמוטריץ': "התחושה לא טובה"

סמוטריץ' ובן גביר מתרחקים מהסכם. חילוקי הדעות סביב המשוריינים ברשימה הגיעו לטונים צורמים  
דוד זולדן | 
איתמר בן גביר, בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90)
ח"כ איתמר בן גביר אמר הבוקר לאריה גולן בתוכנית הבוקר הזה בכאן רשת ב' על המו"מ עם סמוטריץ': "התחושה בדרך לחתימה מאוד לא טובה. 3 שבועות החברים בציונות הדתית לא רצו לנהל מו"מ, אח"כ קיבלנו הצעה דרך הטלוויזיה ל-5 מקומות. ואז אמרו לנו בצורה פטרונית שהם יקבעו מי יישב במקום ה-7. אמור לשבת שם אלמוג כהן המסורתי".
מנכ"ל הציונות הדתית יהודה ולד זעם על השפן ששלף בן גביר מהכובע ותקף את עוצמה יהודית: "הנחנו שלשום הצעה הוגנת עם ויתורים גדולים מצידנו. אתמול פרסמנו שהסכמת להצעה שדיברה על 7 כמועמד מוסכם שיכול להביא מנדטים לרשימה. עכשיו אתה חוזר בך ומתעקש שגם מקום 7 שייך לעוצמה יהודית לפעיל השטח שלך מהדרום. לא הגזמת? זה נראה שאתה חותר לפיצוץ במקום לאחדות. חבל".
 
מנכ"ל עוצמה יהודית יצחק וסרלאוף לא נשאר חייב ואמר בתגובה בתגובה למנכ"ל הציונות הדתית: ‏‎"יהודה ידידי, הנחתם בערוץ 12 הצעה ל-5 מקומות בעשירייה הראשונה, ואז חזרתם בכם ואתם רוצים להכתיב לנו מועמד מוחלט שלכם במקום שלנו. אתם באמת רוצים לעצמכם 6 מתוך 8 ראשונים ולנו 2 בלבד? תושבי הפריפריה בעיניכם הם אוויר? ההתנשאות שלכם נוראית. חבל שאתם מובילים בכוח לפילוג".
גם היועמ"ש של עוצמה יהודית זאב וולף  התערב והצטרף למתקפה על סמוטריץ'. "ההגזמה היא נקודת המוצא שלכם, מלכתחילה - לתת לעוצמה יהודית פחות מחצי בעשיריה הראשונה וזה עוד אחרי שבן גביר ויתר על הראשות למרות כוחות העודף. חבל שאתם מנהלים מו"מ סחטני דרך התקשורת במקום לסגור ברוח טובה בחדר סגור ובצורה שוויונית והוגנת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה