בחירות 2022

מיכאלי לנתניהו: "מבינה שקראת את מצע מפלגת העבודה ואהבת"

גם השרה מרב מיכאלי מצטרפת למתקפה חזיתית של "גוש השינוי" על תכניתו הכלכלית של נתניהו ומתקוממת על כך שנתניהו העתיק סעיף מהמצע של מפלגת העבודה. כך לדבריה
דוד זולדן |  2
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי מתקוממת על התכנית הכלכלית של נתניהו ובפרט על הסעיף שכולל חינוך חינם מגיל 0-3. מיכאלי שמצע מפלגתה מבטיח חינוך חינם מגיל 0-3 הגיבה בסרטון בה היא אומרת: "נתניהו, אני רואה שאתה מציע חינוך חינם בגילאי אפס עד שלוש, ברכות. אני מבינה שקראת את המצע של מפלגת העבודה ואהבת. הייתי מזמינה אותך להצטרף אלינו אבל אבל אנחנו בית של אמת. אז חינוך חינם מאפס עד שלוש - אנחנו נעשה את זה". 
כאמור, עיקרי התוכנית הכלכלית של הליכוד: 3 תנאים להצלחה: ממשלה יציבה, הובלה אישית של ראש הממשלה, תוכנית חירום זמנית ולא פופוליסטית. מרכיבי יסוד בתוכנית: בלימת עליית המחירים + הפחתת מיסים. בלימת עליית המחירים: הפחתת מחירים מיידית על מחוללי האינפלציה: הורדת מחיר החשמל, מחיר הדלק, מחיר המים והקפאת תעריפי הארנונה לשנה. הורדת מחירי המזון באמצעות הורדת מיסים ומכסים.
 
הפחתת מיסים: הורדת מס ההכנסה על ידי ריווח נוסף של מדרגות המס והגדלה נוספת של נקודות הזיכוי + תגבור מס הכנסה שלילי + הפחתת מס חברות לטובת עידוד צמיחה והכנסה. מקורות מימון התוכנית: שימוש בעודפי מיסים + ייעול המגזר הציבורי. בעניין הדיור: הנפקת אג״ח ממשלתי שצמוד למחירי הדיור (הורדת ביקושים) + קיצור הזמן לקבלת היתרי בנייה + מודל ״אכיפה בדיעבד״ (קודם בונים, אח״כ מקבלים אישורים) + סבסוד קרקע לבנייה עבור זוגות צעירים + תקצוב תשתיות תומכות לפני הבנייה.
שיטת מקל וגזר מול הקבלנים - אם יחזיקו קרקעות ולא יבנו - יקבלו מקל. אם יבנו מהר - יקבלו גזר. בעניין חינוך: הליכוד מתחייב להביא חינוך חינם לילדים בגילאי 0-3. זה יוזיל את העלות למשפחה בעשרות אלפי שקלים. זה מצמיח את המשק ויאפשר לבן או בת הזוג לצאת לעבודה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מיכאל עומדת בראש הבלתי נסבלות
    כפיר 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכדה למשפחת קסטנר צורת חייה האישיים, קניית רחם מאשה נזקקת, מגדלת את ילדה בכספה ולא בעצמה, השפה המטריסה בלשון נקבה, זלזול בדת היהודית ועוד ועוד.....
    סגור
  • 1.
    נתניהו הברון מיכהוזן מלך הדאווין (ל"ת)
    זאב רמיאל 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור