בחירות 2022

לאחר חודש: בנט מתייחס לראשונה למפלגה החדשה של שקד

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט התייחס לראשונה לשיתוף הפעולה בין איילת שקד ליועז הנדל ואיחל לשניים בהצלחה בדרכם הפוליטית החדשה
מערכת ice |  1
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עם פרישתו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מהחיים הפוליטיים אור הזרקורים הופנה כלפי שותפתו הוותיקה איילת שקד. לאחר תקופה ארוכה בה העסקאות והדילים נרקמו בשקט יחסי שקד הכריזה על שיתוף הפעולה עם יועז הנדל והשניים הקימו את מפלגת "הרוח הציונית". לאחר הקמת המפלגה רבים במערכת הפוליטית המתינו לתגובתו של השותף הוותיק בנט ולהבעת תמיכה כלשהי שבוששה לבוא. הערב (חמישי) תמה ההמתנה ושמה קץ לספקולציות השונות שעלו.
 
בציוץ שפורסם בחשבון הטוויטר שלו כתב נפתלי בנט: " אני מאחל הצלחה מכל הלב לשרת הפנים איילת שקד בדרכה החדשה כיושבת ראש מפלגת הרוח הציונית, לצדו של ידידי השר יועז הנדל. בכל שנותינו יחד, איילת תמיד פעלה במסירות אינסופית למען מדינת ישראל, במקצוענות ובחברות". בהמשך הוסיף בנט: "זו תקופה מאתגרת במדינת ישראל, ואני יודע שאיילת שקד תמשיך להילחם למען כולנו. בהצלחה איילת!".
 
מייד לאחר מכן שר התקשורת יועז הנדל התייחס לתגובתו הראשונה של בנט לאיחוד בינו לבין שרת הפנים וכתב: " תודה נפתלי, על התמיכה ועל תרומתך הרבה למדינה כראש ממשלה וכשליח ציבור כל השנים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביצורים ודגל לבן
    יוסי 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעולם ובארץ לא בנו ביצורים בביתו וברחוב שלו זה הטריד את מנוחתם של השכנים בחוצפתו מתפאר בנט שהוא ראש ממשלה עשה נפלאות זה נכון עשה נפלאות בזה שפזראת כספי הציבור במיליונים לקנית קולות קבלו את המיליונים ועפו להם לחגוג עם המרצחים לזה אתה בנט קורא אני הכי הכי בושה וחרפה בגדת בבוחרים שלך ללא ניד עפעף ברוך שהתפתרנו מעולך
    סגור