בחירות 2022

חוסר רגישות: ההודעה על צירוף אייזנקוט שוגרה למרות הפיגוע

ההודעה על צירופו של אייזנקוט למפלגת "המחנה הממלכתי" שוגרה במהלך הדיווח על הפיגוע. ח"כ מאי גולן מהליכוד תוהה האם אכן יוצקים ראשי המפלגה תוכן לסלוגן הממלכתי או שמא אין תוכו כברו.  
דוד זולדן |  4
מאי גולן (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
חה״כ מאי גולן מאשימה את סער וגנץ: "עוד לפני שיבש הדם מהפיגוע המזעזע והמחריד הלילה בירושלים ולפני שהמחבל הנתעב הסגיר את עצמו לכוחות הביטחון המעולים שלנו (לאחר פעולות קריטיות שנעשו על ידם), בחרו גנץ וסער להוציא הודעה לתקשורת על צירוף אייזנקוט אל מפלגתם תחת השם החדש ״המחנה הממלכתי״.
עוד אומרת גולן כי "כמה ניתוק, אטימות וחוסר רגישות. כמה לא ממלכתי. תתביישו. מאחלת החלמה מהירה ומלאה בע"ה לפצועים ומצדיעה שוב לכוחות הביטחון".
 
המחבל אמיר סידאווי בן ה-26 ממזרח העיר שפתח באש לעבר אוטובוס שנסע מהכותל למרכז העיר ופצע שמונה בני אדם הסגיר את עצמו והועבר לחקירת כוחות הביטחון. אחת הנפגעות - אישה בהיריון מתקדם שיולדה בבית החולים, מצב הוולד קשה אך יציב. "היו פאניקה וצרחות. אנשים דיממו על הרצפה".
הפיגוע הלילי אירע בשתי זירות: בזירה הראשונה, ברחוב מעלה השלום בעיר העתיקה, ירה המחבל לעבר אוטובוס אגד בזמן שהנהג סייע לאישה נכה לעלות לאוטובוס באמצעות מעלון. שני גברים בשנות ה-30 לחייהם שנסעו באוטובוס נפצעו באורח קל עד בינוני. בזירה השנייה, ברחוב מעלה שז"ר, בכניסה לחניון קבר דוד המלך, נפצעו שישה בני אדם, בהם ארבעה בני משפחה אחת. מהירי ברחוב מעלה שז"ר נפצעה באורח קשה אישה בהיריון בשנות ה-30 לחייה, והלילה היא עברה לידת חירום בבית החולים שערי צדק. מצבו של התינוק קשה אך יציב. מנהל יחידת הטראומה בבית החולים, ד"ר אלון שוורץ, אמר כי "פציעתה מורכבת ונשקפת סכנה לחייה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גועל נפש
    שמיל 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולרות ממלכתיות, הכסא לפני הכל.
    סגור
  • 2.
    אויש כמה שהיא מטומ*מת (ל"ת)
    שי 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עוד תגובה חסרת תוכן מאיש חסר תוכן.. (ל"ת)
    . 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב"גילדה" הסגורה ממשיכת השיטה - "חבר מביא חבר" .השינאה של ה"גילדה" השולטת ב תקשורת ממוסדת, פרקליטות, אקדמיה, בירוקרטיה- פקידים עם פנסיות תקציביות שמנות בשילוב שמאל ניהליסטי - מעוורת את כושר השיפוט של ה"גילדה". הם רק רוצים לשלוט בכולנו- בשיטת "חבר מביא חבר" בתוך ה"גילדה" הסגורה. הם מנסים לשטוף לנו, האזרחים , את המוח ולעוות עובדות. אי אפשר לצפות לרגישות .
    סגור