בחירות 2022

בן ברק תחת מתקפה: מה ההבדל בין שביס לחיג'אב?

ח"כ שמחה רוטמן עוקץ את יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ רם בן ברק בעקבות דבריו נגד נשים דתיות העוטות כיסוי ראש ומציב לו מראה: "הייתי מצפה ממי שמעסיק יועצת פרלמנטרית מוסלמית הלובשת חיג'אב לגלות קצת יותר סובלנות כלפי נשים יהודיות שבוחרות לעטות שביס בעבודתן".

דוד זולדן |  1
שמחה רוטמן, רם בן ברק (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, חן לאופולד)
ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית מגיב למה שהוא מכנה "קמפיין ההסתה והשיסוי של השמאל" ומשיב להתבטאות החריפה של רם בן ברק: "רם בן ברק נמצא במפלגה שמתנהלת בסגנון צפון קוריאה, שרמסה כל נורמה דמוקרטית גם בכנסת ובממשלה, השתיקה את האופוזיציה ופנתה בבקשה לסגור כלי תקשורת שאינם לרוחה".
עוד אומר חבר הכנסת שמחה רוטמן וממשיך לתקוף את בן ברק: "נדרשת מידה רבה של תעוזה וחוצפה כדי שרם בן ברק ידבר על מפלגות אנטי-דמוקרטיות. בנוסף, הייתי מצפה ממי שמעסיק יועצת פרלמנטרית מוסלמית הלובשת חיג'אב לגלות קצת יותר סובלנות כלפי נשים יהודיות שבוחרות לעטות שביס בעבודתן".
מפלגת הציונות הדתית בתגובה לדבריו של ח"כ רם בן ברק: "עוד ח"כ במפלגה של יאיר לפיד בוחר לתקוף את הציונות הדתית בצורה מסיתה וחשוכה. אותו ציבור שבן ברק מכנה כמסוכן ואנטי דמוקרטי הוא זה שתורם תרומה משמעותית למדינת ישראל וביטחונה כולל אחוז השירות הגבוה ביחידות לוחמות בצה"ל ולצערנו גם בבתי העלמין. לפיד צריך לגנות מיד את האמירה הזו ולהתנצל בפני הציבור הדתי לאומי".
 
מוקדם יותר תקף יו"ר ועדת חוץ וביטחון, רם בן ברק בתכניתו של גדי נס ברדיו צפון את ח"כ איתמר בן גביר ומפלגתו, עוצמה יהודית בסיעת הציונות הדתית. חבר הכנסת רם בן ברק טען בין השאר כי "הציונות הדתית - מסוכנת ואנטי דמוקרטית ועוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש ונשים לא יוכלו לשרת בצבא, לשם אנחנו הולכים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רם בן ברק צודק, סכנה אמיתית.
    יש ר אלי 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תבחרו ביבי ותקבלו חרדים+סמוטריץ'+בן גביר. מדינת הלכה = הלכה המדינה.
    סגור