בחירות 2022

גלאון נגד שקד: "היית מתה להגיע לאחוז החסימה"

שרת הפנים איילת שקד ומנהיגת מרצ זהבה גלאון בחילופי עקיצות בטוויטר, שהחלו כשגלאון כתבה לשקד "אז תתפטרי" בעקבות התנצלותה בפני בוחריה. "היית מתה לשים את הידיים שלך על משרד הפנים. לא יקרה", ענתה לה שקד
מערכת ice |  1
איילת שקד, זהבה גלאון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
חילופי דברים עוקצניים ומשעשעים למדי הוחלפו בטוויטר בין שרת הפנים איילת שקד למנהיגת מרצ, חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון.
אחרי שאתמול (שלישי) ביקשה שקד סליחה מבוחריה במסיבת עיתונאים מתוקשרת, כתבה לה גלאון בטוויטר: "אז תתפטרי".
שקד ענתה וכתבה לגלאון: "היית מתה לשים את הידיים שלך על משרד הפנים. לא יקרה", ועל כך ענתה לה גלאון בציוץ נוסף: "היית מתה לשים ידיים על אחוז החסימה. לא יקרה". 
 
כזכור, שרת הפנים ויו"ר הבית היהודי איילת שקד התנצלה אתמול בפני מצביעיה על כניסתה לממשלה, בכנס בחירות שנערך בגבעת שמואל. זאת בעקבות הסקרים שהראו שמפלגתה לא עוברת את אחוז החסימה. שקד הבטיחה שלא תתפטר מהממשלה משום שלדבריה זה לא יהיה מעשה אחראי כלפי הערכים בשמם נבחרה. "התפטרותי תקל על שרי הממשלה להוביל צעדים שנויים במחלוקת ומרחיקי לכת. איני מתכוונת לתת להם את הפרס הזה".
 
שקד אמרה למשתתפים: "עבורכם אני לא איילת ש'חוזרת לימין' אלא זאת שתמיד היתה בימין. אני לא צריכה להוכיח את הימניות שלי או להביא קבלות על המלחמות שניהלתי עבור הארץ והמדינה הזאת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גלאון את פשוט זוהמה. מתנשאת, חיה בבועה של זפת
    יהודי גאה 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל לך שתראי את אחוז החסימה הרבה הרבה מתחתייך. הלוואי וסוף סוף התנועה המלאה בשנאת היהודים שנקראת מרצ תיעלם מהמפה הפוליטית. חבל שחזרת!
    סגור