בחירות 2022

מפתיע? רון חולדאי חושף למי יצביע בבחירות הקרובות

ראש עיריית תל-אביב, רון חולדאי, אשר לפני כשנתיים ניסה להתמודד בבחירות הארציות ופרש, הכריז אמש כי הוא חוזר לתמוך במפלגתו המקורית כדי לעזור לה לעבור את אחוז החסימה
מערכת ice |  1
רון חולדאי (צילום פייסבוק/רון חולדאי)
ראש עיריית תל-אביב רון חולדאי מגלה היום לראשונה כי בבחירות הקרובות ככל הנראה יצביע למפלגת העבודה: "חשוב לי שתעבור את אחוז החסימה", הסביר חולדאי, אשר גם בבחירות הקודמות הודיע על תמיכתו במפלגת העבודה ובמירב מיכאלי.
בתוכנית הרדיו שלו ברדיו fm103 בה הוא עונה מדי שישי בבוקר לשאלות של מאזינים תושבי העיר, קרא חולדאי לכל אזרחי ישראל ובמיוחד לתושבי תל-אביב: "אנחנו ברגע חשוב, צאו להצביע, גלו אחריות אזרחית להשפיע על מה שקורה. יום הבחירות הוא יום חופש, העירייה תארגן פעילויות, אבל קודם לכו להצביע".
 
בתשובה לשאלת שותפו לתוכנית, גדעון אוקו, למי יצביע, השיב חולדאי: "אני עדיין לא יודע, אני כנראה אצביע בסוף הצבעה אסטרטגית, כנראה למפלגת העבודה. דבר ראשון אני גדלתי במפלגת העבודה, ודבר שני חשוב לי שהיא תעבור את אחוז החסימה". עם זאת הוסיף: "לא עם כל הדברים של מפלגת העבודה אני מסכים. אני סוציאל-דמוקרט אמיתי".
בנושא המסתננים הרבים ברחבי תל-אביב אמר חולדאי: "מדינת ישראל הייתה צריכה ליצור מדיניות של פיזור המסתננים ברחבי ישראל, לתת להם הכרה זמנית כדי שיחיו חיים בריאים... ביבי הביא את המסתננים באוטובוסים ושם אותם במרכז ת"א, לא אני. הוא כל הזמן מבטיח לכם שהוא יזרוק אותם מהמדינה ולא עושה כלום. אני צריך לטפל בהם כי הם בני אדם".
כזכור, לפני הבחירות לכנסת ה-24 שהתקיימו במרץ 2021 הכריז חולדאי על ריצה לפוליטיקה הארצית בראש רשימת "הישראלים". חולדאי היה משוכנע שיוכל להתמודד על ראשות הממשלה והצהיר כי "יש רק שני מנהיגים במדינה, נתניהו ואני". במקום השני ברשימה הוצב שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן שהגיע מכחול-לבן. ואולם, משראה שמפלגתו לא מתרוממת בסקרים ומשלא הצליח להתאחד עם רשימה אחרת מגוש מתנגדי נתניהו, החליט לפרוש מההתמודדות מספר שעות לפני סגירת הרשימות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש משהו בחשירןת שלו ובבןטות העדינה שכדאי לאהוב. לפנים ו (ל"ת)
    דעה 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור