בחירות 2022

סקר בחירות אחרון: האם נתניהו בדרך להקים ממשלה?

על פי סקר המנדטים האחרון לבחירות 2022 של קשת 12 שהוצג ב'אולפן שישי', גוש נתניהו יציב עם 60 מנדטים, יש עתיד והציונות הדתית מתחזקות משמעותית, איך תראה התמונה האמיתית ביום שלישי?
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, אבשלום ששוני)
ארבעה ימים בלבד נותרו עד ליום הבחירות ועל פי סקר שנערך עבור "אולפן שישי" בקשת 12, הליכוד היא המפלגה הגדולה בישראל עם 31 מנדטים, אך מדובר עבורה במנדט פחות לעומת הסקר הקודם, וכעת גוש נתניהו זוכה ל-60 מנדטים בסך הכל.
יש עתיד שנייה עם 25 מנדטים בסך הכל ובפער קטן מהמפלגה של בנימין נתניהו, הציונות הדתית שלישית בגודלה עם 14 מנדטים בסך הכל ונראית נהדר לקראת היום החשוב ביותר, המחנה הממלכתי נחלשת ל-11 מנדטים בלבד אחרי שכבר הגיעה ל-13 מנדטים. ש"ס של אריה דרעי יציבה עם 8 מנדטים בסך הכל, וכך גם יהדות התורה של יצחק גולדקנופף עם 7 בסך הכל, ישראל ביתנו מתחזקת ועולה ל-6 מנדטים לעומת 5 בסקר הקודם.
 
קצת מעל אחוז החסימה, העבודה בראשות מרב מיכאלי ומרצ בראשות זהבה גלאון מקבלות כל אחת רק 5 מנדטים. מתחת נמצאות חד"ש-תע"ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי, ורע"ם בראשות מנסור עבאס, שזוכות כל אחת ל-4 מנדטים בלבד.
 
בל"ד בראשות סמי אבו שחאדה עדיין מתחת לאחוז החסימה כאשר היא זוכה ל-1.6% והבית היהודי בראשות איילת שקד עם 1.5%, רחוקות מאחוז החסימה, כמו גם המפלגה הכלכלית, צעירים בוערים וחופש כלכלי שנמצאות הרחק מאחור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נתניהו יציב עם 64 מנדטים (ל"ת)
    הנרי 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור