השוק

הפיצויים לבכירי שופרסל נחשפים: מה יקבלו המנכ"ל והיו"ר?

ברכישה של שופרסל, על פי שוויי של 6 מיליארד שקל בסך הכל, נכללו האופציות של אברכהן ווטרמן. לאחר השלמת העסקה עד סוף חודש פברואר, השניים יקחו את התפקידים הניהולים הבכירים, בדומה לפרשמרקט. אברכהן יזכה לכ-3 מיליון שקל ומקבילו בכ-835 אלף שקל
מערכת ice |  3
איציק אברכהן יו"ר שופרסל (צילום סיון פרג', freepik)
ליו"ר שופרסל איציק אברכהן יש לפחות שלוש מיליון סיבות לשמוח על רכישת האחים אמיר כרבע ממניות הרשת. על פי פרסום בכלכליסט, הפרמיה ששילמו השניים בדרך להשתלטות על 24.9%, סידרה לו ולמנכ"ל אורי וטרמן קרקע רכה לנחות עליה.
ברכישה של שופרסל, על פי שוויי של 6 מיליארד שקל בסך הכל, נכללו האופציות של אברכהן ווטרמן. לאחר השלמת העסקה עד סוף חודש פברואר, השניים יקחו את התפקידים הניהולים הבכירים, בדומה לפרשמרקט.
 
אם יחליטו לעשות כך, הם יביאו לסום כהונתם של אברכהן ו-וטרמן, בתפקידי היו"ר והמנכ"ל בהתאמה והשניים לא ייהנו מהתגמול המלא שאישרו להם בעלי המניות בעלות של 4.8 מיליון שקל בשנה לאברכהן ל-80% משרה, ובהיקף של 4.3 מיליון שקל בשנה לווטרמן.
על פי כלכליסט, אברכהן, שזכאי במקרה של סיום כהונתו לשישה חודשי הודעה מראש ושישה חודשי הסתגלות בשכר מלא, יקבל לפחות כ־3 מיליון שקל שירככו את המכה. וטרמן יקבל בסך הכל 835 אלף שקל, עבור ארבעה חודשי הודעה מראש, לצד אופציות.
על פי ההערכות הראשוניות שפורסו בכלכליסט, בשלב הראשוני אברכהן ווטרמן ימשיכו בתפקיד, עד שהאחים אמיר יקחו את המושכות מהם, השניים גם ביקשו כי עד שתושלם העסקה לא יבוצעו עסקאות לטווח ארוך או החלטות הרות גורל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ומה יקבלו העבדים?
    חוה 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העובדים שמחזיקים לכם את הסופר בגופם???
    סגור
  • 2.
    משכורות מנופחות
    סלבי 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא סתם הם מייקרים את המוצרים לכן יש להם פיצויים בשמיים.
    סגור
  • 1.
    קודם תטפלו במנכלית be שלכם...
    עצבן 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רשת דוחה ומגעילה. צבועים ומחופשים ....
    סגור