השוק

5.77 מיליארד דולר בהכנסות: לאחר רבעון חזק, המניה זינקה ב-14%

חברת בלוק  (Block Inc) אשר עוסקת במתן שירותים פיננסיים לעשרות מיליוני לקוחות ברחבי העולם, דיווחה על הכנסות של 5.77 מיליארד דולר ברבעון הרביעי של 2023, וכן כי מנייתה זינקה ב-14%
מערכת ice | 
מניות (צילום shutterstock)
מנייתה של חברת בלוק (Block Inc) זינקה ב-14% לאחר שהחברה דיווחה על רווחים משמעותיים במיוחד אשר גברו תחזיות האנליסטים במהלך הרבעון הרביעי של 2023. כמו כן, החברה הראתה צמיחה ברווח הגולמי בשיעור של 22% לעומת אשתקד, אשר עומד על 2.03 מיליארד דולר.
חברת בלוק עוסקת במתן שירותים פיננסיים ליותר מ-51 מיליון משתמשים המעבירים תשלומים בשווי יותר מ-200 מיליארד דולר בשנה. מוצר הדגל שלה הוא Square, אשר מצליח להקל על פעולות של העברות באשראי, הלוואות, בנקאות לעסקים קטנים ועוד. הפלטפורמה הזו סיימה את השנה עם 56 מיליון עסקאות פעילות חודשיות, והנתונים צפויים אף לגדול בעתיד. בדו"ח נכתב כי הכנסותיה היו כ-5.77 מיליארד דולר ברבעון האחרון, והרווח למניה עומד על 45 סנט.
"אנו מאמינים שהאסטרטגיה הזו תאפשר לנו לבנות את רשת התשלומים הגדולה ביותר בטווח הארוך, ואנחנו מאמינים שמשתמשים רבים ישתמשו באפליקציה הזו כפלטפורמה המועדפת עליהם", מסרה החברה. למרות זאת, חשוב לציין כי על אף הנתונים המעודדים, החברה לאחרונה פיטרה מספר רב של עובדים לאחר סבב שכבר נערך בחודש דצמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה