השוק

רבע מיליארד דולר: ישראל בדרך לעסקה מפתיעה בשוק התחבורה?

חברת פנגו מעוניינת לרכוש את חברת גט (Gett) במטרה לשלב באפליקציה שלה, המספקת חנייה דיגיטלית, גם שירותי נסיעות. השווי המוערך של עסקת הענק נע סביב כ-220-250 מיליון דולר
מערכת ice | 
Gett (צילום freepik, אתר החברה Gett)
בדרך לעסקת ענק בענף התחבורה: חברת גט נמצאת במשא ומתן עם פנגו למכירת החברה לפי שווי של כ-220-250 מיליון דולר. כך נחשף הבוקר ב"כלכליסט".
כזכור, לפני כחצי שנה פורסם כי קרן פורטיסימו ניהלה מגעים לרכישת השליטה בגט (גט טקסי לשעבר), לפי שווי של כ-200 מיליון דולר, אך העסקה לא יצאה לפועל וכעת פנגו, המספקת שירותי חנייה דיגיטלית ומוחזקת בידי משפחת וייל (מבעלי אסם לשעבר), נכנסת לתמונה במטרה לשלב באפליקציה שלה שירותי נסיעות.
 
גט (Gett) הושקה ב-2010 כאפליקציה לשירות הזמנת מוניות ושליחויות בסמארטפון. השירות שלה פעיל בישראל ובאנגליה. האפליקציה מאפשרת לנהגי מוניות ולנוסעים לתקשר ישירות, ובין היתר לתאם איסוף, לבצע תשלום ולתת משוב. במידה והמו"מ יעלה יפה, החברה הממוזגת עשויה להפוך לאחת מחברות שירותי התחבורה הגדולות בארץ.
לפני כחודש פורסם כי גט תעניק למשתמשי האפליקציה שלה פיצויים בסך של 12 מיליון שקל, זאת לאחר הסדר פשרה שהוגש לבית המשפט המחוזי מרכז אחרי תביעה ייצוגית שהוגשה נגד החברה בשנת 2017. התובעים טענו כי החברה עברה על התקנון שקבע משרד התחבורה, במסגרתו החברה הייתה צריכה לקחת מחיר מסוים לנסיעות בין עירוניות, אך מי שהזמין מונית מאפליקציית גט טקסי, לא יכול היה ליהנות מהמחירון הקבוע בחוק, אלא רק ממחיר לפי מונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה