השוק

שוק העבודה בישראל בדרך לשינוי: זו הבשורה שמגיעה לעובדים

בשורה לשוק העבודה: אומניטלקום משיקה מערכת לניהול ותפעול מוקדים טלפוניים מכל מקום ובכל זמן, מה שיקל בהעסקת עובדים לסביבת עבודה היברידית ויחתוך דרסטית את עלויות האחזקה
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ גרשון אלינסון)
אחד האתגרים הנפוצים בישראל הוא זמני מענה ארוכים ומייגעים, במוקדים טלפוניים של חברות וגופים עסקיים וציבוריים במגוון תחומים. בעולם משתנה ודינמי כמו שלנו, ובמדינה שבה הכל יכול להשתנות מרגע לרגע, עלינו להתאים את עצמנו למציאות שמתחדשת כל הזמן כמו שחווינו בקורונה ומאז ה- 7 באוקטובר. בתחום משאבי האנוש וכוח האדם בכל העולם, וגם בארץ מדווחים כי עובדים דורשים לעבוד באופן היברידי שאיננו מחייב הגעה פיזית למשרדי העסק וכן שמים דגש על איזון בין העבודה לבית.
הנקודות החשובות הללו, הובילו את חברת התקשורת והטלפוניה הישראלית Omnitelecom לפתח את "טוקומני" – מערכת חכמה בענן לניהול התקשורת הטלפונית בארגון, ולניהול צוותים ומוקדים טלפוניים בכל היקף גודל, מכל מקום ובכל עת! המוצר החדש שמשיקה בימים אלו החברה, מאפשר לבעלי עסקים להתקדם לעתיד החדש של המרכזיות בענן וגמישות מירבית בניהול עובדים במוקדים הטלפוניים באחד מתחומי ההעסקה הרוויים בישראל.
 
מדובר בבשורה של ממש לכל אותם מעסיקים כאשר בעתיד הנראה לעין, הדבר יוכל לחסוך להם מאות אלפי עד מיליוני שקלים על שכירות ואחזקה של משרדים למוקדים הטלפוניים שנחשבים להוצאה המרכזית ביותר אחרי עובדים לעסק וגם למדינה שמתפעלת עשרות מוקדים אשר ממומנים על ידנו, משלמי המיסים. לצד החיסכון הכספי, בבסיס התכנון של המוצר החדש בחברת אומניטלקום, עמד הצורך בהנגשת הטכנולוגיה ופישוט תהליכים סבוכים, על ידי יצירת ממשק ניהול דוחות ודשבורדים בהתאמה אישית כך שכל בעל תפקיד בכל תחום, יוכל למצוא את עצמו בתוך המערכת.
הפיתוח החדש "Tokomni”" מציע במוצר אחד ממשק ידידותי לניהול תקשורת וצוותים הכולל בתוכו מרכזייה בענן ומגוון כלי בקרה וניהול מתקדמים, דשבורדים בהתאמה אישית, וכן כלים להתממשקות לאומניצ'אנל, לערוצי התקשורת הנוספים בארגון, מה דבר המאפשר ניהול פשוט ודינאמי בקליק אחד. כמו כן, המרכזייה בענן מספקת גמישות ואת היכולת לנהל את כל מה שקשור בתקשורת בתוך העסק או הארגון שלכם וזאת מכל מקום וזמן, ללא צורך בהתקנות מיוחדות ובמיקום פיזי כלשהו
כחלק מהיותו מרכזייה בענן, טוקומני מציע מגוון פיצ'רים כגון: נתב שיחות חכם, אינטגרציה למערכות הארגון, הקלטת שיחות, ניהול תור ממתינים, ממשק ניהול דוחות, מספרי VIP, טרמינציה לשיחות, אימות קולי, שיחות ועידה, מוזיקת המתנה ועוד תוך שימוש בכלי AI ולמידת מכונה המוטמעים במערכת  לייעול תהליכים באופן אוטומטי.
"טוקומני" מציגה יתרון משמעותי על פני מתחרים אחרים, בכך שמאפשר לקחת את המידע הנדרש מ-CRM, ולהציגו באופן קל ופשוט, בדשבורד, בעמדת הנציג, על שולחן העבודה של כל מחשב שנרצה לעבוד עליו, ובכך מאפשר ריכוז של כל הנתונים החשובים במערכת אחת אחודה. גורם נוסף אשר הופך את המרכזייה בענן למוצר מבוקש הוא הפן הכלכלי. מוכח כי השימוש במרכזייה חוסך בצורה דרסטית הן את עלויות ההקמה, והן את העלויות החודשיות השוטפות בכל עסק, ובעת הזו בה עסקים רבים נמצאים בחוסר וודאות, זוהי נקודה קריטית שיכולה לסייע למזער את הנזקים הכספיים שמותירה התקופה הזו.
לדברי קרן חננאל סטולר, המשנה למנכ"ל חברת אומניטלקום, "אנחנו מאמינים שהטכנולוגיה צריכה לשרת את האנשים, ולא להיפך! בעידן בו כולנו הופכים טכנולוגיים, אנחנו מזכירים לעצמינו כל הזמן את הצורך להנגיש את פתרונות התקשורת והמוצרים החדשניים דווקא למשתמשים שהם לא בהכרח טכנולוגיים. מתוך החזון הזה, לקחנו את הידע והמומחיות שצברנו בתחום הטלפוניה והקול סנטר, לאורך 20 שנות פעילות החברה, והכנסנו למערכת אחת פשוטה, קלה לתפעול והתממשקות, כך שלא צריך להיות מומחים בטכנולוגיה או בקול סנטר כדי להפעילה".
עוד הסבירה: "כמי שמספקים כבר מזה שנים פתרונות מרכזיה בענן ואוטומציות לעסקים וארגונים, אנחנו זוכים ללוות יד ביד בשנים האחרונות, ובוודאי מאז תחילת המלחמה, אלפי עסקים שנאלצים לעבוד מרחוק ובאופן מבוזר ואין לי ספק שטוקומני מביא בשורה שתקל עליהם, ותאפשר להם להישאר בשליטה, גם בתקופות מורכבות. הפיתוח הזה הוא חלק מתפיסה אסטרטגית רחבה לייצר לעסקים חווית ניהול הוליסטית, ומתוך השאיפה להוביל את תחום פתרונות התקשורת בארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה