השוק

אנבידיה מקפיצה את מניית סמסונג: התחרות על השבבים עולה שלב

מניית סמסונג אלקטרוניקה בדרום קוראה קפצה ב-5%, זאת לאחר שנודע כי ענקית השבבים אנבידיה נמצאת בבדיקות ומגעים עם החברה על הכשרת שבבי הזיכרון שלה (HBM) עבור יחידות העיבוד הגרפי של החברה. בנוסף, מניית המתחרה של סמסונג, SK Hynix, קפצה גם היא, אחרי שנודע כי אנבידיה בדרך לרכוש שבבי זיכרון גם ממנה
מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
מניית סמסונג אלקטרוניקה בדרום קוראה קפצה היום (רביעי) ב-5%, זאת לאחר שנודע כי ענקית השבבים אנבידיה נמצאת בתהליך מתקדם עם החברה על הכשרת שבבי הזיכרון שלה עבור יחידות העיבוד הגרפי של אנבידיה.
למעשה, הדיווחים הגיעו אחרי שמנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג, רמז במהלך תדרוך לתקשורת שהחברה שלו נמצאת בתהליך של הכשרת שבבי הזיכרון של סמסונג: "זיכרון HBM מאוד מסובך והערך המוסף גבוה מאוד. אנחנו מוציאים הרבה כסף על HBM".
 
על פי דיווחים בתקשורת העולמית, נטען כי הוא הוסיף שהחברה נמצאת במגעים מתקדמים עם סמסונג על הטמעת שבבי ה-HBM שלה ועוד הוסיף ופרגן: "סמסונג חברה טובה מאוד". 
גם מדד ניקי היפני דיווח על כך ושם נטען כי אנבידיה עדיין בוחנת את השבב של סמסונג, ובודקת האם הוא עומד בדרישות שלה. הדיווח הנוכחי מגיע לאחר שהיריבה של סמסונג, 
SK Hynix, הודיעה לאחרונה כי היא אמורה לספק את שבבי הזיכרון ברוחב הפס הגבוה (HBM) ללקוחות, כאשר על פי דיווח בסוכנות הידיעות "רויטרס" אנבידיה תהיה הלקוחה הראשונה שלה. בעקבות כך, גם המניה של SK Hynix עלתה ביותר מ-3.5%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה