השוק

אחרי שהשקיעה 35 מיליון שקל במתחם הענק: החברה הישראלית בחובות

חברת "וואן אייס גרופ", שמפעילה את מתחם ההחלקה על הקרח העצום במושב תנובות, הגישה בקשה לבית המשפט לבית המשפט לצו עיכוב הליכים, אחרי שנכנסה לחובות של 6 מיליון שקל בעקבות המתחם
מערכת ice |  2
כלכלה (צילום shutterstock)
חברת "וואן אייס גרופ", שמפעילה את מתחם ההחלקה על הקרח העצום במושב תנובות, הגישה בקשה לבית המשפט לבית המשפט לצו עיכוב הליכים, והיום (שני) נודע כי בית המשפט המחוזי מרכז בלוד נענה לבקשתה והוציא את צו לחדלות פירעון ושיקום כלכלי.
על פי דיווח ב-YNET, החברה נקלעה לחוב של 6 מיליון שקל בעקבות המתחם, בו לטענתה השקיעה 35 מיליון שקל. החברה, שמעסיקה 75 עובדים, נקלעה למצוקה תזרימית בעקבות השפעת הקורונה על החברה, כאשר המכה הגדולה שספגה הגיעה עם מלחמת "חרבות ברזל".
 
כעת, נודע כי בית המשפט ימנה לתאגיד מנהל הסדר שיסייע לו ולנושיו לנהל משא ומתן לצורך הגעה להסדר חוב והבראת החברה. על פי דברים אלו, המתחם ימשיך את פעילותו נכון לשלב זה. 
במתחם, המשתרע על פני שטח של כ-4500 מ"ר, יש מגרשי אימונים. בנוסף לכך, למתחם כ-750 מנויים קבועים ועוד כ-5000 מחליקים חודשיים. כמו גם נטען כי מגרשי ההחלקה במתחם משמשים לאירוח כ-90 אחוז ממשחקי ליגת ההוקי קרח הרשמית של ישראל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פתוח בשבת.
    אהרון חליוה 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני בשבת ישן.
    סגור
  • מצויין
    הרצי הלוי 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן ירבו
    סגור