השוק

בעל השליטה בג'נגו קנה את החלק של סיסקו בחברה

ג'נגו היא אמנם חברה קטנה וכך גם העסקה של סיסקו אבל מדובר בחברה עם פיתוח מעניין שמנוע הסחות דעת מהנהגים והיא למעשה המתחרה של סייבר וואן; המניה, אגב, טסה מתחילת החודש בכמעט 30%
ניצן כהן | 
מניות (צילום vecteezy)
ג'נגו קונקטיביטי היא חברה בתחום ה-AI העוסקת בין היתר בפיתוח ומכירה של מערכות זיהוי וניתוח פעולות הגורמות להיסח דעת ולסכנה לנהג ולנוסעים ברכב באמצעות אלגוריתמיקה מתקדמת. חברות מסוגה של ג'נגו הן חברות שהמשקיעים אוהבים ויותר מכך, חברות הביטוח אוהבות ומכאן מנהלי ציי הרכב.
החברה דיווחה על השלמת עסקה לרכישת מיליון מניות מניות בחברה בתמורה כוללת של 2.6 מיליון שקלים שבוצעה בידי יו"ר החברה ובעל השליטה בחברה, אופיר הרבסט. המוכרת בעסקה הינה סיסקו שקיבלה את המניות בחברה ללא תמורה כחלק מספין אוף בשנת 2013, והייתה עובר להשלמת העסקה משקיע לא פעיל.
 
 לאחר העסקה האמורה, מחזיק אופיר הרבסט כ-87.75% ממניות החברה, במקביל לכהונתו כיו"ר פעיל של החברה. ג'נגו פועלת באמצעות פעילות הלגאסי שלה במכירת רישיונות למנהלי התקן ("דרייברים").
במקביל החברה מחזיקה בפיתוח מעניין שהוא מתחרה של סייבר וואן. החברה למעשה פיתחה מערכת מבוססת AI ואלגוריתמיקה מתקדמת המסוגלת לזהות בזמן אמת מצבי היסח דעת מסכני חיים של נהג הרכב, כגון שימוש בטלפון, הרדמות או אי ריכוז בנהיגה - ולהתריע בהתאם על מנת למנוע את הסכנה. מערכות החברה מציגות צמצום בהיקף התאונות, והחברה מזהה ביקוש משמעותי למוצרים מצד חברות הביטוח וציי רכב ופועלת בהתאם להחדרה שלהם לשוק.
אופיר הרבסט בהמשך להשלמת העסקה: "רכישת המניות הייתה מבחינתי מתבקשת לאור האמון המלא שלי בפעילות החברה, לצד פעילויות וותיקות ומנועי צמיחה משמעותיים שמביאה לשולחן מערכת ה-VuDrive של החברה, שאנו עדים לביקושים משמעותיים להטמעתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה