השוק

שינויים ברשות לני"ע: המסר של ספי זינגר למשקיעים ולחברות הציבוריות

ספי זינגר, יו"ר רשות לניירות ערך ערך השבוע שינוי משמעותי במבנה הרשות; זינגר למעשה מאותת למשקיעים ולחברות שנושא האכיפה יעמוד במרכז תשומת הלב שלו; אלה השינויים
ניצן כהן | 
ספי זינגר (צילום עידן גרוס, shutterstock, פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
יו" הרשות לניירות ערך, ספי זינגר ערך השבוע וככל הידוע לראשונה מאז מונה, שינוי משמעותי במבנה הרשות ובכך הוא למעשה מאותת על הכיוון בקדנציה הקרובה - הגברת האכיפה. זינגר למעשה איחד מספר פעילויות והעמיד אותם תחת מנהלת אחת במטרה לייעל את נושא האכיפה.
זינגר למעשה איחד את פעילות האכיפה המנהלית, יחד עם פעילות הביקורת ונושא הסיוע לתובענות ייצוגיות ומינה לעמוד בראש המחלקה את עוה"ד שרה קנדלר שעמדה בראש מחלקת התאגידים. במקומה של קנדלר מונה לתפקיד מנהל מחלקת התאגידים, עוה"ד אמיר הלמר.
 
למעשה הקמת המחלקה החדשה והעמדה בראשה דמות מקצועית היא מסר שמנסה להעביר הנדלר לשוק ההון ולפיו גם בתקופה הזו נושא האכיפה יתפוס חלק משמעותי מתשומת הלב של הרשות.
נזכיר כי ספי הנדלר מונה לתפקיד יו"ר הרשות לניירות ערך לאחר קדנציה לא קצרה בשוק הפרטי ומכאן עלה חשש כי בתקופתו נושא האכיפה יעבור סוג של הגמשה, אולם עד כה התחזיות האלה לא התממשו ונושא האכיפה ברשות חזר למרכז תשומת הלב. הקמה של מחלקה אחת שתרכז את פעילות האכיפה המנהלית שהיא משמעותית מאוד יחד עם נושא עידוד התובענות הייצוגיות והביקורת אמור לייצר ביקורת ואכיפה (מנהלית ופרטית) חזקה יותר ואפקטיבית יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה