השוק

חיים כצמן מקבל אמון מהמשקיעים: כמיליארד שקל ביקושים לאג"ח החדש

ג'י סיטי של חיים כצמן ממשיכה במסע ההתאוששות במחזור החוב, עם ביקושים של כמיליארד שקל בהנפקה הלילה, עם אמון מהמשקיעים  שמחזיר את איש העסקים למסלול
ניצן כהן |  1
חיים כצמן (צילום Magma Images, יחצ גזית גלוב, shutterstock)
ג'י סיטי (לשבר גזית גלוב) שבשליטת איש העסקים חיים כצמן, ממשיכה במסע התאוששות במחזור החוב, וזאת עם סכומים גדולים של ביקושים בהנפקה בלילה של סדרת האג"ח החדשה.
במסגרת ההנפקה התקבלו ביקושים של כמעט מיליארד שקל כשכצמן החליט לקחת "רק" 500 מיליון שקל מהביקושים האלה. הריבית הסופית טרם נקבעה אולם גובה הריבית המקסימלית שיקבע בסופו של יום במכרז הציבורי יהיה של 4.15% - ריבית שנחשבת סבירה בתנאי השוק הנוכחיים.
 
ג'י.סיטי החזיקה נכון לשנה שעברה חוב של כ-24 מיליארד שקל. כ-8 מיליארד שקל מהחוב הזה נמצא אצל מחזיקי האג"ח. החברה צריכה הייתה לפרוע שנה שעברה למחזיקים 710 מיליון שקל כשהחל מהשנה היא צריכה לפרוע מידי שנה  כ-1.5 מיליארד שקל בממוצע. לפני כחודשיים במכרז אחר התקבלו ביקושים ממשקיעים מסווגים בהיקף כספי של 760.5 מיליון שקל, כאשר מתוכם התקבלו ביקושים של 410 מיליון שקל.
בסדרת האג"ח הנוכחית (סדרה י"ט) התקבלו, כאמור ביקושים ממשקיעים מסווגים לרכישת  1,008,884 יחידות בהיקף כספי של כ- 928 מיליון שקל, מתוכם קיבלה החברה התחייבויות מוקדמות של משקיעים מסווגים לרכישת 493,685 יחידות, בהיקף כספי כולל של חצי מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היוש
    היוש 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהקטע של התמונה משנות ה90
    סגור