השוק

החברה הישראלית קוטפת הישג ענק: גייסה 74 מיליון דולר

Magnus Metal מכריזה על גיוס של 74 מיליון דולר בסבב B בהובלת Entre Capital ו-Target Global ובהשתתפות קרנות נוספות. מנכ"ל Magnus Metal: "אנו נרגשים להביא את הפתרונות החדשניים שלנו ולהחיל אותם על תהליך היציקה המתכתי ולהניע אותו לעידן דיגיטלי חדש"
מערכת ice | 
בועז וינוגרדוב (צילום יוסי אלתרמן)
Magnus Metal, חלוצה טכנולוגית בייצור תעשייתי של סגסוגות מתכת בשיטת היציקה הדיגיטלית שפותחה בחברה, הכריזה היום (חמישי) על גיוס של 74 מיליון דולר בסבב B בהובלת Entrée Capital ו -Target Global ובהשתתפות קרנות נוספות.
יחד עם הגיוס הנוכחי, סך הגיוסים של החברה עומד על 88 מיליון דולר. חלוצה טכנולוגית בייצור תעשייתי תשתמש בגיוס האחרון להעמקת הפיתוח הטכנולוגי, להרחבת פעילותה בישראל ובעולם ולתמיכה בלקוחות ה- Fortune 100 שלה.
 Magnus Metal ממציאה מחדש את עולם יציקות המתכת, תעשייה שלא השתנתה כבר אלפי שנים, באמצעות פתרון ייחודי המבוסס על פיתוח חומרים, מכונה ותהליך המאפשרים תהליך ייצור בטוח יותר, אוטומטי לחלוטין, ידידותי לסביבה ומאפשר שימוש יעיל יותר בכוח אדם תוך שיפור איכות והפחתת עלויות. החברה מעסיקה קרוב ל-100 עובדים וממוקמת בפארק התעשייה בצרעה.
בועז וינוגרדוב, מנכ"ל Magnus Metal, התייחס למהלך המעניין של החברה: "התהליך החדשני שלנו מאפשר ייצור של טון מתכת יצוקה בתהליך מבוקר לגמרי, מותאם אישית ומיוצר בפלטפורמה נפרדת שפיתחנו שנועדה לכך, ומאפשרת מחזור ייצור המתבסס על פחות חומר, כוח אדם וזמן. אנו נרגשים להביא את הפתרונות החדשניים שלנו, המבוססות על תהליכים, חומרים מתקדמים, וידע דיגיטלי ולהחיל אותם על תהליך היציקה המתכתי ולהניע אותו לעידן דיגיטלי חדש".
רן אחיטוב, שותף ב-Entrée Capital: "אנו נרגשים לתמוך ב-Magnus Metal ובהגדלת הפעילות שלה ואנו בטוחים כי הפתרונות שלה יעזרו לא רק לקו הייצור ולשרשרת האספקה, אלא גם ישפר את המדד הסביבתי של כל חברה שמשתמשת בטכנולוגיה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה