השוק

רשת האופנה פושטת רגל: לאחר חובות ענק - עשרות חנויות ייסגרו

לאחר שהחברה נקלעה לקשיים כלכליים ברקע ירידה דרמטית במכירות, חברת ההלבשה הפופולרית "אקספרס" פנתה לבית המשפט בבקשה לפתוח בהליך פשיטת רגל, וזאת במטרה לנסות להסדיר את החובות
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום freepik, shutterstock)
קמעונאית האופנה האמריקנית "אקספרס" הגישה בקשה לפשיטת רגל, וזאת בשל ירידה דרמטית במכירות בחנויות וסחורה רבה אשר הוחזרה למחסנים. המנכ"ל, סטיוארט גלדינינג, הגיש את הבקשה לבית המשפט בדלאוור אתמול (שני), וציין כי 95 סניפים ייסגרו עד ה-30 ביוני.
הרשת מפעילה יותר מ-500 סניפים בארה"ב, חנויות מפעל, ו"חנויות בת" נוספות כמו UpWest. כל אתרי האינטרנט של המותג ימשיכו לקבל הזמנות והלקוחות יוכלו לממש כרטיסי גיפטקארד או זיכויים. "כשהחברה נאבקת להשיג אחיזה בקרב הצרכנים, זה היה די ברור כבר מזמן כי פשיטת רגל היא היעד הבלתי נמנע עבור רשת החנויות אקספרס", אמר בכיר בתחום.
 
"המצוקה באקספרס לא התחילה יש מאין. הרשת עשתה מעט מדי מאמץ בשביל להסתכל לשוק האופנה בשנים האחרונות, מה שהוביל לירידה רצינית במכירות", הוסיף. רבים מאמינים כי המותג הפך פחות רלוונטי עבור קונים רבים.
גלנדינינג הוסיף כי הצעד "יחזק את המצב הפיננסי של החברה", ו"יאפשר לה להמשיך ולקדם את היוזמות העסקיות שלה". כמו כן, אקספרס השיגה מימון של 35 מיליון דולר ובכך מסמנת למשקיעים כי יש לה תכנית ארוכת טווח ליציאה מהמשבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי יבינו שאנחנו מדינה קטנה ואין מקום כ״כ הרבה חניות (ל"ת)
    עם עשראל 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור