השוק

ורידיס תחזיר לפעולה אתר שהושבת ותחזור לקבל מענקים

ורידיס שבשליטת דלק רכב של איש העסקים גיל אגמון חתמה על הסכם עם המשרד להגנת הסביבה, במסגרתו היא תשיב לפעולה את אתר 'משואה' ותחזור לקבל מענקים מהמשרד להגנת הסביבה
ניצן כהן |  3
גיל אגמון (צילום רפי דלויה, vecteezy)
ורידיס שבשליטת דלק רכב של איש העסקים גיל אגמון חתמה על הסכם עם המשרד להגנת הסביבה במסגרתו היא תשיב לפעולה את אתר הטיפול בפסולת 'משואה' ותחזור לקבל מענקים מהמשרד. במקביל חתמה החברה על הסכם במסגרתו יתחילו לפעול קבלני משנה בפעילות שהייתה נשוא החקירה נגדה. הליכי השימוע נגד החברה ימשיכו כרגיל.
אם כן, במסגרת ההסכם בין המשרד להגנת הסביבה וורידיס, תשיב ורידיס את אתר 'משואה' לפעילות כשבמקביל יגדיל המשרד להגנת הסביבה את היכולת של החברה להגדיל את היקפי המענקים שהיא מקבלת. למעשה מה שהוביל להשבתת האתר שבגדול הופך פסולת לקומפוסט, היה ניסיון של המשרד להגנת הסביבה להפחית את המענקים שהוא משלם בעבור טיפול בפסולת.
 
למעשה המשרד להגנת הסביבה רצה להוריד את יעדי הטמנת הפסולת (מתחתל-70%) כדי שהחברה תוכל לקבל מענק מוגדל בעוד החברה ביקשה להטמין לפחות 70% מהפסולת כדי לקבל את המענק המוגדל. בסופו של יום הוסכם כי תוטמן 70% מהפסולת, לא יותר ולא פחות וזה יספיק כדי לזכות את ורידיס במענק המוגדל.
ההסכם קובע עוד כי במידה ואתר 'משואה' יחזור לפעילות על ל-5 במאי הרי שעד ה-9 במאי המשרד להגנת הסביבה יעביר לורידיס חלק מהמענקים לשנת 2023 ובסך הכל 47 מיליון שקל וזאת בעבור מיון הפסולת כשעל הטיפול בו תקבל החברה מענק נוסף.
במסגרת ההסכמות בין המשרד להגנת הסביבה לחברה יימשך הליך השימוע לחברה והטענות של המשרד נגדה (שהטמינה פסולת במקום לטפל בה ולמכור אותה כקומפוסט לכאורה) ימשיכו להתברר. המשקיעים בבורסה רואים  בהסכם כחדשות טובות לחברה ומכאן שהמניה עולה ב-3.5% ומתקנת מעט את הירידות (של כמעט 17% החודש).
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ורדיס
    מויש 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מענין מי הולך לעבוד אצלו מהמשרד לאיכות הסביבה במשכורת עתק(הון שילטון
    סגור
  • 2.
    ורידיס הטמינה פסולת במקום להפוך אותה לקומפוסט
    למעשה 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם
    סגור
  • 1.
    יאללה לעבודה
    מנהל עבודה 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תנו לעבוד כבר
    סגור