השוק

האסטרטג הטכני של אופנהיימר: מצב הרוח הירוד - נק' כניסה מעניינת לשווקים

ארי ואלד, האסטרטג הטכני של אופנהיימר מציין בסקירה השבועית שלו את נקודת השפל בה נמצא מצב הרוח של המשקיעים וזו עשויה להערכתו, להיות נקודת כניסה טובה לשווקים; ואלד מציין שני סקטורים מעניינים במיוחד
ניצן כהן |  1
מניות (צילום vecteezy)
האסטרטג הטכני של אופנהיימר, ארי ואלד, מעריך שנקודת השפל בה נמצא מצב הרוח של המשקיעים יכול להיות נקודת כניסה מעניינת לשווקים. בסקירתו השבועית מציין ארי ואלד את הירידה החדה במדד סנטימנט המשקיעים Bull/Bear Ratio שחלה בעקבות המימושים האחרונים בשוק, ורואה את הדבר בתור סימן של נורמליזציה בשוק המניות, המספקת נקודת כניסה אטרקטיבית.
ואלד מעריך שההתאוששות בשוק תגיע במהלך הקיץ ולקראת סוף השנה, ורואה הזדמנות אטרקטיבית במיוחד בסקטורים המומלצים של הפיננסים והתעשיה, עם רשימות מניות מומלצות בכל אחד משני הסקטורים הללו.
 
"בהתבסס על נתוני סקר המגזין Investors Intelligence, יחד Bull/Bear Ratio צנח לאחרונה מ-3.9 ל 2.1, ואילו שיעור האופטימיות ירד מ-56.5% ל 46.2%. בכך, ניתן לראות את רמת האופטימיות בקרב המשקיעים ברמה הנמוכה מאז נובמבר 2023. בפעמים הקודמות של ירידה כה חדה בסנטימנט המשקיעים, באוקטובר 1987, בנובמבר 1991, במרץ 2008, בינואר 2010 ובפברואר 2018, רשם מדד ה S&P500 עליה נאה לאחר מכן".
גם עכשיו, רואה ארי ואלד פוטנציאל להתאוששות בשוק המניות במהלך הקיץ הקרוב ולקראת סוף השנה, ורואה את רמת ההתנגדות למדד ה S&P500 על 5,000 נקודות, עם רמת התמיכה על 4,800 נקודות.
ארי ואלד מציין התנהגות חזקה יחסית לירידות הקודמות בקרב מניות Small-Cap, כאשר מדד ה Russell2000 הצליח להחזיק מעל ממוצע נע ל-200 יום, רמה של 1,910 נקודות – דבר שעשוי לסמן שיפור בעוצמה יחסית של אפיק מניות חברות קטנות. ואלד ממשיך להמליץ על מניות בעלות ביטא גבוהה, במיוחד בשילוב עם נתוני מומנטום חיוביים, וצופה פריצה באפיק זה במחצית השניה של 2024.
ואלד בוחן את מדדי המומנטום בכל הסקטורים של מדד ה S&P500 ומציין את ענפי הטכנולוגיה, הפיננסים והתעשיה בתור הסקטורים המובילים מבחינת המומנטום ובכך מומלצים להשקעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קצת היסטוריה!!!!
    אנצי! 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצלי אופנהיימר זה האדם שבנה את הפצצת האטום בפרוייקט מנהטן ולא משהו שקשור למניות!
    סגור