השוק

גוגל ממשיכה לפטר עובדים: זו הסיבה למהלך הדרמטי של החברה

לאחר שגוגל עלתה לכותרות בשל גל הפיטורים האדיר שהחל כבר בשנת 2023 ונמשך גם השנה, מנכ"ל החברה סיפר לסוכנות הידיעות בלומברג מה עומד מאחורי אותה החלטה דרמטית
מערכת ice |  1
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (צילום אינסטגרם/ סונדאר פיצ'אי, shutterstock)
לאחר שבתחילת חודש מאי הכריזה גוגל כי היא החלה בתהליך לא פשוט של פיטורים אשר במהלכו 200 עובדים נאלצו לעזוב את מקום עבודתם, מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי, סיפר לסוכנות הידיעות בלומברג כי החברה "לוקחת את הזמן לעשות את זה נכון וטוב".
לאחר שמנכ"ל גוגל נאלץ לספוג ביקורת חריפה על אופן ניהול החברה והתרבות הארגונית סביב גל הפיטורים שכלל את עזיבתם של 200 עובדים, אמר סונדאר פיצ'אי כי כמנהיג של חברה גדולה הוא מקבל לא מעט החלטות ואלו צריכות להיות ברורות וחדות. 
עוד סיפר פיצ'אי כי במקרים מסוימים, גוגל מחליטה לבצע שינויים בצוותים ובאחרים היא מפנה עובדים מתפקידם המקורי בכדי שאלו יתמקדו בתחומים חדשים. עוד ציין סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל, כי החברה החליטה להסיר צוותים וזאת כדי "לשפר את המהירות" בביצועיה. 
כידוע, בשנת 2023 גוגל קיצצה כ-12,000 עובדים בחברה, במהלך שנת 2024 נפרדו אלפי עובדים מתפקידם בצוותי הליבה של החברה. בחודש אפריל, החברה פיטרה עובדים נוספים מכמה צוותים שעסקו בתחום הפיננסים והנדל"ן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וזה בלי קשר אם השתתפו במחאות של פרו פלסטינים. (ל"ת)
    עמית 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור