השוק

חנן מור נושם לרווחה: בית המשפט אישר את הסדר החוב

לאחר דיונים רבים בנושא, בית המשפט  אישר את ההסדר עם קבוצת חנן מור על אף ההתנגדות של מחזיקי סדרת אג"ח י"ב, אשר מהווים כ-60% מהמחזיקים. במסגרת ההסכם הוחלט כי הקבוצה תשלים את הפרויקטים להן היא התחייבה, ותשלם 200 שקל פיצויים למתנגדים להסדר
מערכת ice | 
חנן מור (צילום אייל טואג, shutterstock)
בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר אתמול (שני) את ההסדר עם קבוצת חנן מור, כפי שהוצע על ידי מנהל ההסדר עו"ד אהוד גינדס, לו התנגדו מחזיקי סדרת אג"ח י"ב (60% מהמחזיקים). במסגרת ההסכם יפוצו מחזיקי סדרת האג"ח ב-200 אלף שקל.
כפי שפורסם ב"חדשות הענף", הוסכם כי כי הקבוצה תשלים את הפרויקטים שעדיין לא סיימה לבצע, תמכור ותאכלס מאות יחידות דיור בשכונות אור ים באור עקיבא, מודיעין וחריש. כמו כן, לפני כשבוע פורסם כי הצעת הסדר החוב תכלול את המרת החוב למניות. מור מכר 400 אלף מניות בבורסה, מה שגרם לירידה בהחזקתו מ-44.98% ל-42.7%. חברות נוספות אשר יחזיקו בחברה היא קונסורציום שדה דב (41%), הראל (12%) ועוד.
 
רוב ההתנגדויות של מחזיקי סדרה י"ב נדחו על ידי השופט, אך בכל זאת הוחלט על הפיצוי בסך 200 אלף שקל. אחת מהטענות שעלו היא שהתמורה בפירוק תהיה גבוהה יותר עבורם, אך השופט קבע החוק כלל לא מאפשר תמורה נמוכה בהסדר מהתמורה בפירוק, ולמעשה קובע גבול מינימלי. עוד נקודה שהציגו מחזיקי הסדרה היא שהם לא יוכלו לנהל תביעות בנוגע לצדדים נוספים, אך השופט טען כי במידת הצורך הם יוכלו לפנות לבית המשפט שיכריע אם יוכלו להגיש תביעה או לא (כל מקרה לגופו).
עו"ד גיא סרוסי, אשר מייצג עשרות מהרוכשים, מסר: "מברכים על אישור ההסדר, עליו עמלו מנהל ההסדר עו"ד אהוד גינדס ומנכ"ל החברה דודו זבידה. ההסדר מאפשר לחברה להמשיך במסירת הדירות לרוכשים, תוך שהיא מתייעלת ושומרת על התנהלות רזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה