השוק

חנן מור מוכר את חברת הנדל"ן: העסקה ב-25 מיליון שקל נחשפת

קבוצת שפונדר פדלון, חתמה על עסקה משמעותית לרכישת 100% ממניות חברת הפרויקט "מדף 1" של חנן מור, בתמורה ל-25 מיליון שקל
מערכת ice |  3
חנן מור (צילום אייל טואג, shutterstock)
קבוצת שפונדר פדלון, מחברות הנדל"ן היזמיות והמבצעות המובילות במשק, חתמה  הערב [שלישי] על עסקה משמעותית לרכישת 100% ממניות חברת הפרויקט "מדף 1" של חנן מור, הנמצא בעיצומו של הסדר חוב בשל חובות החברה שהיו מוערכים בגובה של כ- 2.7 מיליארד שקלים, כך על פי הפרסומים. העסקה מותנית באישור בית המשפט במסגרת הסדר החוב של קבוצת חנן מור.
במסגרת העסקה, אותה הוביל עו"ד אמיר חן, השותף המנהל של משרד פישר (FBC), רכשה קבוצת שפונדר פדלון את מלוא המניות של "מדף 1" תמורת 25 מיליון שקל, נכנסה בנעלי "מדף 1" בהלוואה קיימת בסך של כ-126 מיליון שקל, וכן צפויה לשלם, תשלום נוסף שיקבע בעתיד, בשיעור של 12.2% מרווחי הפרויקט. היקף מכירת הדירות בפרויקט צפוי לעמוד על סך של יותר מ- 500 מיליון שקל.
 
מדובר בפרויקט מגורים בבאר יעקב במסגרתו יוקמו 221 יח"ד, מתוכן 111 דירות במסגרת מסלול "מחיר מופחת" ו- 110 דירות נוספות ימכרו בשוק החופשי. לפרויקט קיים היתר דיפון וחפירה והוא נמצא בשלבי תכנון מתקדמים לקראת קבלת היתר בניה מלא.
הפרויקט בתכנונו של האדריכל  גל- אור פישביין, ממוקם על חלק ממתחם מחנה צריפין וצפוי להיות חלק משכונת באר יעקב הירוקה. במסגרת הבניה תקים קבוצת שפונדר פדלון 2 מגדלים בני 23 ו 24 קומות וכן מבנה מרקמי בן 7 קומות, מעל 3 קומות לחניונים תת קרקעיים. תמהיל הדירות שישווקו בפרויקט הינו מגוון ויכלול דירות מרווחות, בנות 3, 4, 4.5, 5 ו -6 חדרים. וכן דירות גן בנות 4 חדרים ו 5 חדרים וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.
עידו פדלון, מנכ"ל משותף ובעלים בקבוצת שפונדר פדלון, מסר: "אנו מאמינים מאוד בעסקה ובפרויקט עצמו, שכן באר יעקב הנה אחת מהערים המבוקשות ביותר בשנים האחרונות. השכונה מתאימה מאוד למשפחות וזוגות צעירים ומשלבת בין סביבה ירוקה לגידול ילדים לבין עירוניות וקרבה לצירים מרכזיים. גולת הכותרת הוא פארק רחב ידיים כ-600 דונם שמצוי בסביבת הפרויקט, כמו כן מוסדות חינוך איכותיים".
את קבוצת שפונדר פדלון ייצגו בעסקה עוה"ד איתי זמל ויותם בורלא ממשרד פישר (FBC), את חנן מור ייצגו בעסקה עוה"ד מורן רביע פררה, רן וישנייבסקי ולינוי קטה ממשרד פישר (FBC).  קבוצת חנן מור יוצגה גם על ידי רו"ח דודו זבדה, מנהל ההסדר בחברה. המתווכים בעסקה הם פריזמנט יובל ועו"ד שוקי ארז המתמחים במיזוגים ורכישות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משרד פישר מייצג את 2 הצדדים
    דרומי שיודע 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לי נראה מוזר שמשרד עו"ד פישר מייצג את שני הצדדים? מזל שהוא לא מייצג גם את בית המשפט רו"ח ואלוהים
    סגור
  • 2.
    בקיצור, כל עו״ד ירוויחו עמלות שמנות
    לקוח מאוכזב 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ורק הלקוחות המסכנים של חנן מור ישארו עם חובות וליקויי בניה
    סגור
  • 1.
    אמיר חן הקוסם
    עודד 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד
    סגור