השוק

יוסי אברהמי דוחה את ההנפקה בבורסה: יגיע לשווי של מיליארד שקל?

חברת הנדל"ן היזמית יוסי אברהמי, אמורה הייתה לבצע הנפקה ראשונית בבורסה בת"א, כאשר היא תכננה לגייס 200 מיליון שקל לפי שווי של מיליארד שקל. למרות זאת, החברה שבבעלות יוסי אברהמי החליטה לדחות את ההנפקה בשל תנאי השוק, מחשש לפגיעה בשווי שיוענק בעת הגיוס
מערכת ice | 
יוסי אברהמי (צילום vecteezy, יונתן בלום)
חברת הנדל"ן היזמית יוסי אברהמי, שבבעלות יו"ר החברה יוסי אברהמי, אמורה הייתה לבצע הנפקה ראשונית בבורסה בת"א, אחרי שנודע כי היא אמורה הייתה להתחיל ברוד-שואו מול גופים מוסדיים בניסיון לגייס כ-200 מיליון שקל, לפי שווי חברה של כמיליארד שקל לפני הכסף.
אלא שהיום (ראשון) דווח ב"כלכליסט" כי חברת יוסי אברהם החליטה לדחות את ההנפקה שלה בבורסה בת"א, זאת בשל תנאי השוק, כאשר החשש גדול שעולה הוא שהחולשה הנוכחית תגרור פגיעה בשווי שיוענק לחברה בגיוס אותו היא תכננה לבצע.
יוסי אברהמי, שהוקמה ב-1990 ומתמחה בייזום פרויקטי נדל"ן יוקרתיים, שוקדת כעת על מספר פרויקטים גדולים ברחבי הארץ, ביניהם הקמת 552 יח"ד במתחם הנערה בהוד השרון בשותפות עם ישראל קנדה, פרויקט התחדשות עירונית של 1,200 יח"ד בחיפה, ופרויקט מגורי יוקרה מול קניון אייס באילת. 
ההנפקה שנדחתה כעת מגיעה בימים בהם שוק הנדל"ן בישראל מראה סימני התאוששות לאחר צניחה חדה ב-2023, עם עלייה של 17% במכירות דירות חדשות בינואר השנה. למרות הריבית הגבוהה ששררה במשק, שאילצה את אברהמי להכריז על עצירת פרויקטים חדשים, נראה כי השוק מתחיל ללמוד לחיות עם המציאות החדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה