השוק

"בידור עמיד בתקופות קשות": נטפליקס מעלה מחירים ומנפצת את תחזיות הרווח

דוח חזק לענקית הסטרימינג: ההכנסות ברבעון הראשון זינקו ב-13%, הרווח הנקי עמד על כ-3 מיליארד דולר
שרון בירקמן | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
נטפליקס פרסמה ביום חמישי דוח כספי חזק מהצפוי לרבעון הראשון של 2025, עם צמיחה בהכנסות של 13% ל-10.54 מיליארד דולר. החברה ייחסה את העלייה החדה בהכנסות לרמות גבוהות מהצפוי של הכנסות ממנויים ופרסום.
בסוף ינואר העלתה נטפליקס את מחירי כל מסלולי השירות שלה – המחיר לתוכנית הסטנדרטית עלה ל-17.99 דולר בחודש, תוכנית עם פרסומות ל-7.99 דולר ותוכנית הפרימיום - ל-24.99 דולר. הרווח הנקי הסתכם ב-2.89 מיליארד דולר, 6.61 דולר למניה – עלייה מרווח של 2.33 מיליארד דולר, או 5.28 דולר למניה, בתקופה המקבילה אשתקד.  מניית נטפליקס עלתה בכ-2% במסחר המאוחר ביום חמישי.
זהו הדוח הרבעוני הראשון שבו נטפליקס אינה חושפת נתוני מנויים, כחלק ממעבר למיקוד במדדים פיננסיים כמו הכנסות ורווחים כסימני ביצועים מרכזיים. התחזית השנתית נותרה בעינה – עם הכנסות צפויות של בין 43.5 ל-44.5 מיליארד דולר. למרות התנודתיות בשווקים אמר המנכ"ל-המשותף גרג פיטרס בשיחת המשקיעים כי "בידור, היסטורית, עמיד יחסית בתקופות כלכליות קשות".
כבר לפני כשנתיים נטפליקס השיקה פלטפורמת פרסום עצמאית שפיתחה בארה"ב בכוונה להרחיב אותה לשווקים נוספים בחודשים הקרובים. זאת, במטרה להפחית את התלות בגידול במספר המנויים על ידי הגברת הדגש על פרסום. כזכור, נטפליקס מכוונת ליעד הערכת שווי של טריליון דולר עד 2030.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה