השוק

בעל עסק שנפגע בקורונה? כך תקבל הנחה של עד 95%

הממשלה אישרה את הפעימה השנייה להנחת ארנונה לעסקים שמחזורם נע בין עד 400 מיליון שקל ונפגעו בהיקף של למעלה מ-60%. גם הרשויות המקומיות יפוצו בסכום של כ-2.2 מיליארד שקל בשל אובדן הכנסות 
אילן שניג | 
סיוע לעסקים במשבר הקורונה (צילום Istock ,unsplash)
בעלי העסקים מתחילים לראות כסף מהממשלה. אתמול אושרה הפעימה השנייה להנחת ארנונה לעסקים של עד 95% לעסקים שמחזורם נע עד 400 מיליון שקל ונפגעו בהיקף של למעלה מ-60%. גם לעסקים שמחזורם נע בין 200 ל-400 מיליון שקל ושנפגעו בהיקף של למעלה מ-80% - תוענק הנחה של עד 95%.
יחד עם זאת, גם הרשויות המקומיות ישופו בסכום כולל של כ-2.2 מיליארד שקל בשל אובדן ההכנסות בשל הנחות אלה. הן יקבלו מענקים דו חודשיים החל מיוני 2020, כאשר התקנות בנושא ייקבעו על ידי משרד הפנים ובתיאום עם משרד האוצר. הזכאות להנחה תיבחן ותינתן על בסיס דו חודשי.
מדובר בפעימה שנייה של הנחות בארנונה לאחר שהפעימה הראשונה שניתנה בחודש אפריל הסתיימה. בפעימה הראשונה ניתנו 3 חודשי פטור מתשלום הארנונה לעסקים כאשר לרשויות ניתנה האפשרות להעניק במקום הנחה כוללת של 25% בתשלום עד סוף שנת 2020 כך שהפטור יחולק על פני השנה. היקף השיפוי לרשויות בפעימה הראשונה עמד על 2.7 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה