השוק

בבילון רוכשת את השליטה בפרודוור ישראל ב-16 מיליון שקל

החברה, שנשלטת על ידי קרן אלפא ומנוהלת על ידי שי אוזון, תרכוש כ-65% מהמניות ומנכ"ל פרודוור יוסי חיימוב ירכוש כ-35% מהן. בחודש מאי רכשה בבילון שתי חברות בתחום טכנולוגיית המידע. מאז הנפקתה עלתה מניית החברה בכ-30%

מערכת ice | 
שי אוזון (צילום לואיז גרין)
חברת בבילון, שנשלטת על ידי קרן אלפא (27%) ומנוהלת על ידי שי אוזון, הודיעה על רכישת פרודוור ישראל, שעוסקת בייעוץ, הטמעה ויישום מערכות - בעסקה בשווי 16 מיליון שקל. 
במסגרת ההסכם, כ-1.28 מיליון שקל יופקדו בידי נאמן במועד הרכישה לטובת הבטחת שיפוי הרוכשים. כמו כן, ירכשו בבילון ומנכ"ל פרודוור, יוסי חיימוב, 100% ממניות פרודוור - בבילון כ-65% מהמניות וחיימוב כ-35% מהן. 
לפי הודעת בבילון, רכישת פרודוור נעשית בהתאם לאסטרטגיה החדשה של החברה התמקדות ביצירת חברת טכנולוגיית מידע המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות מידע. בחודש מאי רכשה בבילון שתי חברות בתחום טכנולוגיית המידע - אורנטק (הכוללת את החברה האחות אורנביט) ו-ITmyWay. מאז הנפקתה עלתה מניית בבילון בכ-30%. 
מנכ"ל בבילון שי אוזון מסר: "אני צופה כי החיבור לבבילון יעצים את יכולתה של פרודוור להתפתח בשוק המקומי. רכישה זו הינה נדבך נוסף בתהליכי ההתעצמות של בבילון ועומדת בקנה אחד עם השינוי האסטרטגי של החברה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה