השוק

"גאווה גדולה" | קבוצת דבי תנהל את מערך יחסי הציבור של קימברלי קלארק

הקבוצה נבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית של קימברלי קלארק, אחת מחברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם ויחליפו את שלמור תקשורת שניהלו את הפעילות מעל 20 שנה
יהודה לוינגר |  2
משה דבי (צילום אוסנת רום)
קבוצת דבי נבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית ומערך יחסי הציבור של חברת קימברלי קלארק ישראל ותנוהל תחת מנהלת התקשורת של קימברלי קלארק ישראל, ורד וולף.
קימברלי-קלארק היא אחת מחברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם וביתם של מותגים מובילים כמו האגיס, קלינקס, קוטקס ודיפנד. קימברלי קלארק ישראל מייצרת מותגים מקומיים בהם טיטולים, לילי, מולט וניקול. 
קימברלי-קלארק ישראל הוקמה בשנת 1963 על ידי חברת נייר חדרה בשם "חוגלה" והייתה החברה הראשונה בישראל שייצרה נייר טואלט. בשנת 1981 הייתה גם לחברה הראשונה בישראל שייצרה חיתולים חד פעמיים תחת המותג "טיטולים".  בשנת 1996 חתמה חברת נייר חדרה על הסכם שותפות אסטרטגית עם חברת קימברלי-קלארק העולמית וב- 2015 רכשה קימברלי קלארק את פעילותה של נייר חדרה במלואה. בשנת 2016 שינתה החברה את שמה והיא נקראת כיום קימברלי-קלארק ישראל. מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל הוא טל רבן. 
תקציב יחסי הציבור של קימברלי קלארק, לרבות המותגים הבינלאומיים ומקומיים, נוהל ב-15 השנים האחרונות בידי שלמור תקשורת בבעלות אירינה שלמור. לפי מידע שהגיע לידי אייס, ההחלפה בוצעה על רקע מדיניות החברה לרענן אחת לכמה שנים משרד יח"צ.
טל רבן, מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל: "ברצוני להודות לאירינה שלמור ולאנשים הנפלאים בשלמור תקשורת על שנים רבות של שותפות, עשייה ומסירות למען קימברלי קלארק ישראל ולאחל בהזדמנות זו הצלחה רבה לקבוצת דבי".
"אנחנו שמחים על הבחירה בנו ומודים לקימברלי קלארק ישראל על ההזדמנות והבעת האמון בנו. מחלקת הצרכנות של קבוצת דבי מייצגת תאגידים רב-לאומיים רבים וחברות מקומיות בתחום הצרכנות והקמעונאות ואין ספק שזו גאווה גדולה לצרף אליה את קימברלי קלארק, המעסיקה למעלה מ-1,200 עובדים בישראל, משקיעה בקידום תעשייה כחול-לבן וממלאת תפקיד משמעותי בחיי היום-יום של הצרכן הישראלי", מסר משה דבי, מייסד ויו"ר הקבוצה.
את התקציב תנהל הסמנכ"לית מרינה קפלון דיגמי, המובילה את תחום הצרכנות, התיירות והלייף-סטייל בחברה. 
קבוצת דבי היא מהמובילות בישראל בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית. החברה הוקמה לפני כ-15 שנים על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. הקבוצה, המנוהלת על ידי איה אחימאיר, היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת השיווק התקשורתי הגלובלית אדלמן (Edelman).
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    big mistake
    רוני 11/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש טעות
    סגור
  • 1.
    big mistake (ל"ת)
    רוני 11/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור