השוק

על אף גידול בהכנסות, רווח נקי דל ביותר לעדיקה ברבעון השלישי של 2020

לאחר שרשם רווח נקי של 2.4 מיליון שקל אשתקד, אתר הקניות המקוון דיווח על 74 אלף שקל בלבד ברבעון ה-3 של 2020. מספר הלקוחות הפעילים באתר 'עדיקה' ישראל בלבד צמח ברבעון בכ-13%. כל הנתונים בפנים
כפיר אדר | 
עדיקה (צילום ויקיפדיה)
רשת החנויות 'עדיקה' הציגה היום (רביעי) את תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2020 והנתון המרכזי שעולה הוא גידול של 27% בהכנסות מפעילות 'עדיקה' ברבעון השלישי אשר הסתכמו בכ-50 מיליון שקל לעומת כ-39 מיליון ברבעון המקביל. הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-27 מיליון שקל, עלייה של כ-18% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
לצד אלו, נרשמה צמיחה משמעותית בפעילות הבינלאומית: ההכנסות ברבעון הסתכמו לסך של כ-12 מיליון שקל, לעומת 2.9 מיליון שקל, הרבעון המקביל והרווח הסתכם לכחצי מיליון שקל לעומת הפסד של 1.6 מיליון שקל ברבעון המקביל. בכוונת החברה לפעול להמשך ביסוס פעילותה הבינלאומית, המהווה נדבך מרכזי בהתפתחותה.
סך ההכנסות ברבעון גדלו בכ-33% והסתכמו לסך של כ-55 מיליון שקל בהשוואה לסך של 41.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.  מספר הלקוחות הפעילים באתר עדיקה ישראל בלבד צמח ברבעון בכ-13% והסתכם ל-69 אלף לקוחות בהשוואה ל-61 אלף ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי מפעילות 'עדיקה' הסתכם ברבעון בכ-27.2 מיליון שקל (54.9% מהמכירות) לעומת כ-23 מיליון שקל (58.8% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-2.5 מיליון שקל (4.7% מהמכירות) לעומת רווח של כ-5 מיליון שקל (11.5% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות מכירה, הנהלה וכלליות הסתכמו ברבעון בכ-25.6 מיליון ש"ח לעומת כ-18.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, הוצאות מימון נטו ברבעון הסתכמו בכ-800 אלף שקל בהשוואה להוצאות המימון בסך של כ- 1.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-74 אלף שקל בהשוואה לרווח בסך של כ-2.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. 
ההון העצמי ליום ה-30.9.2020 הסתכם לכ-49.7 מיליון שקל בהשוואה לכ-45 מיליון שקל ב-31 בדצמבר 2019, הגידול נובע מרווח כולל בין התקופות בסך כ-3.2 מיליון שקל, ומתגמול מבוסס מניות לעובדים ונושאי משרה בחברה בסך 1.7 מיליון שקל.
רועי הסל, מנכ"ל החברה, מסר: "אנו מסכמים את הרבעון השלישי עם גידול בהכנסות כאשר באוגוסט נרשם שיא כל הזמנים במכירות, וזאת על אף השפעות משבר הקורונה והסגר בישראל בשבועיים האחרונים של הרבעון. מגמה זו מעידה על יכולתה של החברה לפעול גם בתקופות של אי וודאות כאשר פלטפורמת האונליין שלנו מוכיחה שוב את ייחודה. אנו ממוקדים בהמשך צמיחתה של החברה ומאמינים כי הפעולות שאנו מבצעים היום יהוו תשתית לצמיחה משמעותית בהכנסות וברווח כבר בתקופה הקרובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה