השוק
סונוביה הודיעה על סיום שלב המעבדה בפיילוט להטמעת הטכנולוגיה עם ספק מוביל בתחום הרכב
חברת הטכנולוגיה לציפוי אנטי-בקטריאלי לטקסטיל מעריכה את היקף השוק הפוטנציאלי להטמעת הטכנולוגיה בתעשיית הרכב בכ-621 מיליון דולר בשנה. היו"ר והמנכ"ל: "נמשיך לפעול ליצירת שיתופי פעולה עסקיים לצורך החדרת הטכנולוגיה שלנו בכל תעשיה"
סונוביה דיווחה היום (שלישי) על סיום שלב מעבדה ראשוני במסגרת פיילוט עם ספק Tier-1 לתעשיית הרכב מצפון אמריקה - אחת הספקיות המובילות בעולם של מושבים לתחום התחבורה. החברה סיימה ניסוי בו טיפלה בשני סוגי בדי ריפוד לרכב אשר סופקו על ידי הספק באמצעות האפליקציה האנטי-בקטריאלית ואנטי-ויראלית שלה.
בשלב הבא, סונוביה תעביר לספק את הבדים המטופלים לטובת בדיקות איכות שיבוצעו על ידו, במקביל לביצוע בדיקות מיקרוביולוגיות של הבדים המטופלים על ידי סונוביה. מטרת הפיילוט הינה ביצוע בדיקה ראשונית של התאמת האפליקציה האנטי-בקטריאלית ואנטי-ויראלית של סונוביה ליישום בבדי הריפוד שנבחרו.
הפיילוט מתבצע בשני שלבים: תחילה מבוצע הטיפול האנטי-בקטריאלי ואנטי-ויראלי ברמת מעבדה במעבדות החברה ברמת-גן, ובכפוף לקבלת תוצאות משביעות רצון, בהתאם לבדיקות האיכות שיבוצעו על ידי הספק, מבוצע פיילוט המשך ברמה תעשייתית באמצעות מכונת הפיילוט התעשייתית של החברה. הצלחה בפיילוט התעשייתי צפויה לאפשר את הטמעת הטכנולוגיה של החברה בשרשרת הייצור של הספק במסגרת התקשרות חוזית ארוכת טווח במודל של מכירת מכונה ומתכלים, וזאת בכפוף לחתימת הסכם מפורט ומחייב בין הצדדים.
סונוביה מעריכה את גודל השוק הפוטנציאלי לאפליקציה האנטי-בקטריאלית ואנטי-ויראלית בתעשיית הרכב בכ-621 מיליון דולר בשנה. סונוביה דיווחה על שני פיילוטים יחודיים נוספים: האחד, עם יצרנית רכב אירופאית (OEM) מהגדולות בעולם אשר ממשיך להתקיים במעבדות החברה, והשני - עם תאגיד אופנה עילית אירופאי מהגדולים בעולם. מטרת שני הפיילוטים, המבוצעים ברמת מעבדה, הינה לבדוק את התאמת האפליקציה האנטי-בקטריאלית ואנטי-ויראלית של החברה לסוגי הטקסטיל השונים שסופקו על ידי החברות.
השגת תוצאות משביעות רצון ברמת מעבדה צפויה להוביל לביצוע פיילוטים ברמה תעשייתית באמצעות מכונת הפיילוט התעשייתית של החברה, וכן לאפשר את הטמעת הטכנולוגיה של החברה בשרשרת הייצור של החברות, תחת התקשרות חוזית ארוכת טווח במודל של מכירת מכונה ומתכלים.
שוקי הרשקוביץ, יו"ר ומנכ"ל סונוביה, מסר: "אנו ממשיכים ליישם את אסטרטגיה של החברה ליצירת תשתית עסקית רחבה שתאפשר תחילת מכירות במודל העסקי שלנו - מכירת כימיקלים ומכונה, אשר השלמת פיתוחה צפוי בהמשך השנה. כחלק מתהליך זה, הפיילוטים שאנו מקיימים עם המותגים המובילים בעולם מהווים שלב מקדים הכרחי לצורך הטמעת הטכנולוגיה שלנו ברחבי העולם. נמשיך לפעול ליצירת שיתופי פעולה עסקיים לצורך החדרת הטכנולוגיה שלנו בכל תעשיה בה ישנו שימוש בטקסטיל - אופנה, תיירות, בתי חולים ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


