השוק

הלם באמזון: ג'ף בזוס יפרוש מתפקידו כמנכ"ל בקיץ הקרוב

טלטלה בענקית הסחר המקוון. מייסד האימפריה השווה טריליונים שאיבד את מקומו לאחרונה כאיש העשיר בעולם לאלון מאסק מייסד טסלה, יעבור לתפקיד היו"ר: "התקופה הכי טובה של החברה אי פעם, מה שהופך אותה לזמן אופטימלי למעבר הזה"
כפיר אדר | 
ג'ף בזוס (צילום אינסטגרם/ג'ף בזוס)
טלטלה בעולם העסקים. ג'ף בזוס, מייסד ומנכ"ל אמזון, ימסור את מושכות ענקית המסחר האלקטרוני בקיץ הקרוב ויעבור לתפקיד היו"ר, כך הודיעה החברה הערב (שלישי) בהצהרה רשמית ומפתיעה במיוחד.
אנדי ג'סי, ששימש כמנכ"ל חטיבת מחשוב הענן של אמזון, יקודם לנהל את אמזון במקומו של בזוס שנסוג לא מעט מהעסקים השוטפים במשך השנים האחרונות. העזיבה של בזוס את תפקידו הנוכחי תקרה ברבעון השלישי של שנת 2021 ורק אז יעבור לתפקיד חדש כיו"ר ההנהלה.
ענקית המסחר האלקטרוני פרסמה את ההודעה לצד הרווחים ברבע הרביעי של שנת 2020. "אמזון היא מה שהיא בגלל ההמצאה," אמר בזוס בהצהרה. "אנחנו עושים דברים מטורפים ביחד ואז הופכים אותם לנורמליים. אם אתה עושה את זה נכון, כמה שנים אחרי ההמצאה המפתיעה, הדבר החדש הפך לנורמלי. אנשים מפהקים. הפיהוק הזה הוא המחמאה הגדולה ביותר שממציא יכול לקבל".
עוד הוסיף: "כשאתה מסתכל על התוצאות הכספיות שלנו, מה שאתה באמת רואה הן התוצאות המצטברות לטווח הארוך של ההמצאה. כרגע אני רואה את אמזון בתקופה הכי טובה שלה אי פעם, מה שהופך אותה לזמן אופטימלי למעבר הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה