השוק

בקרוב בישראל? ענקית המזון האמריקאית תשלם לעובדים שיתחסנו

רשת הסופרמרקטים קרוגר הודיעה כי תשלם 100 דולר לכל עובד שילך להתחסן.  החברה מצטרפת לרשתות נבחרות ברחבי המדינה שהודיעו כי יתנו תמריצים לעובדים שיתחסנו נגד נגיף הקורונה
ארנולד נטייב | 
חיסונים לקורונה (צילום Magma Images)
רשת הסופרמרקטים הגדולה ביותר בארצות הברית, קרוגר עם הכנסות של למעלה מ-100 מיליארד דולר, הודיעה כי תשלם 100 דולר לכל עובד שילך להתחסן.  החברה מצטרפת לרשתות נבחרות ברחבי המדינה שהודיעו כי יתנו תמריצים לעובדים שיתחסנו נגד נגיף הקורונה. 
העובדים שאינם יכולים לקבל את החיסון מסיבות בריאותיות או כל סיבה מוצדקת אחרת, גם כן יכולים לקבל את התשלום בתנאי שהם עוברים קורס חינוכי וקורס בטיחות במקום העבודה.
"אנו יודעים שההגנה היעילה ביותר מפני המגפה זה החיסון ושמירה על אמצעי הזהירות הקפדניים ברחבי החנויות, מתקני הייצור ושרשרת האספקה ​​שלנו", אמר ד"ר מארק ווטקינס, קצין הרפואה הראשי של קרוגר.
החברה מפעילה כ-2,774 חנויות ב-35 מדינות בארצות הברית. החנויות אותן מפעילה קרוגר כוללות בעיקר: סופרמרקטים, חנויות כלבו, חנויות נוחות וחנויות תכשיטים. בנוסף, מפעילה החברה 37 מתקנים לעיבוד או לייצור מזון, 1,360 מרכזי דלק-סופרמרקט (המצאה ייחודית של קרוגר) ו-2,122 בתי מרקחת. החברה תשקיע כ-50 מיליון דולר בכדי לתגמל את העובדים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה