השוק

אי.בי.אי מצטרף למירוץ: יתמודד מול מור על רכישת הברוקראז' של פסגות

אי.בי.אי מעוניין לרכוש גם את נכסי קרנות הנאמנות של בית ההשקעות ומקווה שבכך יקבל עדיפות על מור ברכישת שאר הנכסים שלא ירכשו על ידי אלטשולר שחם
ניצן כהן | 
זהבית כהן (צילום יחצ)
המירוץ לרכישת נתחים מבית ההשקעות פסגות עולה מדרגה כשאי.בי.אי הגיש הצעה לא מחייבת לרכישת הנכסים שלא ירכשו על ידי אלטשולר שחם, כלומר נכסי קרנות הנאמנות, פעילות הברוקראז' וחבר הבורסה.
ההצעה של אי.בי.אי מצטרפת לזו של בית ההשקעות מור שמעוניין, ככל הידוע, לרכוש את פעילות הברוקראז' וחבר הבורסה של פסגות.
למעשה אי.בי.אי מעוניין לקבל עדיפות על מור בשל ההצעה לרכישה פעילות כוללת אך גורמים המעורים בפרטים מסרו ל-ice כי דווקא מכירה בחלקים כלומר הפרדה בין קופות הגמל שימכרו לאלטשולר, קרנות הנאמנות שימכרו לגוף אחר ופעילות הברוקראז' לגוף אחר יניבו לאייפקס תמורה גבוהה יותר מאשר מכירה כוללת ל-אי.בי.אי.
באי.בי.אי קורצים גם לעובדי פסגות ומעוניינים לקבל את תמיכתם למרות שאין להם מעמד במכירה, הרי המכירה לא מתבצעת בבית המשפט באמצעות פעילות כינוס אלא במכירה וולנטרית של הנכסים, וטוענים שיקלטו את מרבית עובדי הפעילות הנרכשת של פסגות בחברה, דבר שיקשה מאוד על אי.בי.אי להעביר את הפעילות הנרכשת לרווחיות שגם תחזיר את עלות הרכישה וגם תניב רווחים משביעי רצון.
כאן המקום לציין כי בשוק ההון נפוצות שמועות על שורה ארוכה ש לאנשים עסקים שכביכול מעוניינים לרכוש את נכסי פסגות אולם ככל הידוע מדובר בשמועות בלבד ושני הגופים המובילים לרכישת הנכסים של פסגות שלא ירכשו על ידי אלטשולר הם בית ההשקעות מור ואי.בי.אי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה