השוק

מלם תים רוכשת את Alterno, כמה עלתה הרכישה?

הרכישה נועדה לבסס את מעמדה של מלם בתחום פתרונות ה-SAP עם סל רחב של פתרונות מחשוב מתקדמים ומגוון של לקוחות מהחברות המובילות במשק: "אין ספק שמדובר במכפיל כוח"
ניצן כהן | 
עינת זרמי (צילום ענבל מרמרי)
קבוצת מלם תים ממשיכה להרחיב את פעילותה ורוכשת את המתמחה בעולמות ה-SAP ומובילה את תחום ה-UI5 בישראל. הרכישה מוערכת במיליוני שקלים.
הרכישה אמנם אינה בסכום גדול אך היא נועדה לבסס את מעמדה של קבוצת מלם תים כשחקנית בעולמות ה-SAP עם סל רחב של פתרונות מחשוב מתקדמים ומגוון של לקוחות מהחברות המובילות במשק.
חברת Alterno הוקמה בשנת 2011 ועוסקת בשיפור חווית המשתמש ופתרונות חדשניים בתחום ה-SAP, לרבות אפיון User Experience, סדנאות של חשיבה עיצובית (Design Thinking) ופיתוח פתרונות בתחום ה-SAP.
איוון טגילצב, מייסד חברת Alterno:  "החיבור עם מלם תים הוא מהלך טבעי, המבוסס על שיתוף פעולה ארוך טווח ופורה שיש בינינו. אנו רואים במיזוג זה הזדמנות להרחיב את פעילות החברה, להתמקצע, ולהמשיך להוביל פרויקטי UI5  הכי מאתגרים שיש בשוק יחד עם מלם תים".
עינת זרמי, סמנ"כלית יישומים במלם תים: "מלם תים מובילה בהקמת פרוייקטים ב-S4 HANA  המבוססים על ממשק משתמש Fiori ובמתן פתרונות למקסום חווית משתמש ב SAP. רכישת חברת   Alterno המובילה בתחום ה UI5 תרחיב  ותעמיק את היכולת שלנו, ותאפשר לנו לספק  את הפתרונות  הטכנולוגיים המתקדמים ללקוחותינו. אין ספק שמדובר במכפיל כוח אשר יאפשר לנו לשדרג את סט הפתרונות שלנו ולמנף את היותנו מובילי שוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה