השוק

חברת התעופה של קבוצת ממן פותחת נציגות חדשה באירופה

ממן אוויאישן, חברת בת מקבוצת ממן מודיעה על פתיחה של נציגות חדשה באירופה שתצטרף לנציגויות הקיימות ברומניה ובולגריה. הנציגות החדשה במקום אסטרטגי בתחום המטען כבר גייסה לקוח ראשון וחשוב
שירה יום טוב | 
יריב אברמוביץ סמנכל מסחר בממן אוויאיישן (צילום ממן אוויאיישן)
חברת ממן אוויאיישן מודיעה היום (שני) על הקמה של נציגות רשמית ביוון. הנציגות היוונית שתוקם תצטרף לנציגויות החברה ברומניה ובבולגריה ותעניק שירותי שיווק ומכירה של נוסעים ומטען לחברות תעופה בינלאומיות. צעד זה מתרחש  כחלק מיישום אסטרטגיית ההתרחוב של החברה בתחום ה-GSA.
החברה הראשונה ביוון שתימנה עם לקוחותיה של ממן אוויאיישן היא חברת התעופה הגדולה באירופה, Air France-KLM . אייר-פראנס בחרה בממן אוויאיישן שתנהל עבורה את פעילות המטען ביוון. יוון נחשבת ליעד החזק ביותר של אייר-פראנס במזרח התיכון. בזמני שיא, מפעילה אייר פראנס עד שמונה טיסות יומיות מיוון לשדות התעופה בפריז ובאמסטרדם.

יריב אברמוביץ, סמנכ"ל המסחר של ממן אוויאיישן התייחס להקמת הנציגות החדשה.. בדבריו הזכיר את משבר הקורונה שפגע בענף התעופה ואמר, "אנו מודים לאייר פראנס-KLM על האמון בנו. במהלך השנה האחרונה נדרשנו להתמודד עם אתגרים מורכבים בניהול טיסות מטען שחייבו אותנו לחשוב מחוץ לקופסא ולייצר יש מאין. לשמחתי, צלחנו את התקופה הזאת בצורה מיטבית ומעידה על כך העמקת הפעילות שלנו עם אייר פראנס ופניות שאנו מקבלים מחברות תעופה בינלאומיות, שמבקשות להעביר אלינו את הטיפול ב-GSA שלהן ביוון".
חברת ממן אוויאישן מקבוצת ממן מציעה שורה ארוכה של שירותים נלווים בתחום סידורי קרקע וחבילות תיור לנוסע העצמאי ולקבוצות. החברה משמשת כנציגה בישראל של APG NETWORK העולמי המאגד חברות GSA ב- 110 מדינות. אייר פראנס מצטרפת ללקוחות החברה באירופה בתחום המטען, KLM Cargo, Alitalia.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה