השוק

הראל ויזל מבעיר את המשקיעים: בוחן הנפקה של טרמינל X

ויזל נמצא בסופו של תהליך הנפקה של ריטיילורס לפי שווי של 2 מיליארד שקל; טרמינל X היא זרוע האינטרנט של הקבוצה ונחשבת לאחת מקמעונאיות האינטרנט המוצלחות בישראל
ניצן כהן | 
הראל ויזל (צילום פוקס עריכה אייס)
הראל ויזל לא נח והחל לבחון הנפקה של טרמינל X, זרוע האינטרנט של הקבוצה. ויזל נמצא כעת בשיאו של תהליך ההנפקה של ריטיילורס לפי שווי של 2 מיליארד שקל.
בשלב זה לא נקבע מבנה ההנפקה של טרמינל X אולם נראה כי ההנפקה תתבצע במבנה דימה לזה של ריטיילורס, כלומר הצעה לא אחידה שמיועדת למשיקיעם זרים על טיבול של משקיעים ישראלים. את ההנפקה של ריטיילורס מובילים UBS בחו"ל ובישראל ווליו בייס ועל פי ההערכות המבנה הזה יישמר גם בהנפקה של טרמינל X בשל העובדה כי ווליו בייס מצליח לעשות עבודה טובה בקבוצת פוקס.
טרמינל X היא למעשה זרוע האינטרנט של פוקס והיא נחשבת לפעילות מוצלחת במיוחד של הקבוצה בעיקר בגלל שני דברים: מדיניות משלוחים מהירה כשבדרך כלל המוצרים מגיעים ללקוח במשלוח עד הדלת תוך יום ומדיניות החזרת המוצרים שהיא קלה וידידותית.
המבנה של טרמינל X שונה מהמקובל. החברה אינה משווקת כמעט בכלל פריטי בייסיק של פוקס אלא מוכרת מותגים כמו נייקי ואדידס במחירים שאינם מהנוחים בשוק. אבל המגוון והשירות עשו את ההבדל כך שהפעילות האינטרנטית של החברה בטרמינל X הפכה לדומיננטית עבור הקבוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה