השוק

בומברדייה מתרחבת: איפה תיפתח תחנת התחזוקה העשירית של החברה?

יצרנית המטוסים הקנדית ממשיכה להתרחב ותיפתח תחנת תחזוקה, השביעית שלה באירופה. התחנה תתמקד במטוסי המנהלים של החברה. מציעה ללקוחות גישה של 10 אלף מ"ר של האנגרים
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של נמל התעופה בן-גוריון)
בומברדייה הודיעה היום (חמישי) על הפתיחה של תחנת תחזוקת קו בשדה התעופה של ז'נבה. מדובר בתחנה השביעית של החברה ברחבי אירופה והעשירית שלה בכל רחבי העולם.
תחנת תחזוקת הקו החדשה של בומברדייה שנמצאת בז'נבה איירפארק מציעה ללקוחות שירותי תחזוקת קו על ידי טכנאים מאוד מיומנים שמוסמכים לתחזק את מטוסי המנהלים חלקים מסדרת מטוסי Challenger וכל סדרת Global, כולל מטוס הדגל של בומברדייה Global 7500.
תחנת תחזוקת הקו החדשה בז'נבה מציעה ללקוחות גישה ל-10 אלף מ"ר (יותר מ-107,000 רגל רבוע) של שטחי האנגרים וממוקמת בסמוך לטרמינל 3C של מטוסי המנהלים וסוכני הניטול שלו. בז'נבה איירפארק יציעו שירותים כמו אחסון מטוסים בהאנגרים בתנאים נקיים ומבוקרי טמפרטורה, בדיקות לחץ אוויר בצמיגים, מילוי מיכלי חמצן, ניקוז מיכלי דלק וניקוי פנים המטוס 24/7.
כמו כן, ענקית התעופה הודיעה על ההרחבה של רשת מרכזי השירות של בומברדייה: ברלין, מיאמי, לונדון- ביגין היל, סינגפור ומרכז השירות החדש שנמסר עליו לאחרונה שייבנה במלבורן, אוסטרליה. בנוסף, תחנות תחזוקת קו חדשות פתוחות ללקוחות במקומות אסטרטגיים בארה"ב ואירופה, ומוצרים ושירותים חדשים מפותחים ומושקים כל הזמן, כולל תוכנית המטוסים המחוברים Smart Link Plus.
כאמור, האתר החדש בז'נבה מצטרף לרשת של בומברדייה שכוללת תשעה מרכזי שירות ו-30 יחידות ניידות של צוותי היענות ללקוחות ברחבי העולם, שכולם מצוידים לתמיכה במטוסי המנהלים Learjet, Challenger ו-Global של בומברדייה.
ז'ן-כריסטוף גלגר, סגן נשיא בכיר, שירותים ותמיכה, ואסטרטגיה של החברה אמר כי: "התוספת הזאת היא חלק בלתי נפרד מהמשימה הכוללת שלנו לשפר את תמיכת היצרן עבור המפעילים שלנו באירופה, ואנחנו מאוד שמחים להציע ללקוחות שלנו פתרונות שירות מוכנים להפעלה עבור מטוסים וחברי צוות. בהתאם למחויבות שלנו להציע חוויית לקוח יוצאת דופן, אנחנו שמחים לספק ללקוחות שלנו תמיכה מורחבת באירופה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה