השוק

לא עוצר: אילון מאסק בשיגור נוסף לחלל

איש העסקים מהעשירים בתבל ומייסד טסלה לא עוצר, בצל התאונה והביקורת על הרכבים האוטונומים של חברת הרכב שלו, מאסק ביצע היום שיגור נוסף מוצלח לחלל כשחברת החלל שלו שיגרה ארבעה אסטרונאוטים אל תחנת החלל הבין לאומית
עמיאל ירחי | 
אילון מאסק (צילום אינסטגרם)

איש העסקים אילון מאסק ממשיך לשבור שיאים ולהדהים את העולם, למרות הימים הלא קלים שעוברים על חברת טסלה שבבעלותו בעקבות התאונה והביקורת על מצב הנהיגה האוטומטית, מאסק משדר עסקים כרגיל והשלים הבוקר (שישי) משימת שיגור נוספת לחלל, את משימת השיגור ביצע מאסק עבור נאס"א כששלח ארבעה אסטרונאוטים אל תחנת החלל הבין לאומית כשעל הדרך הוא מנפץ שיאים. צפו בבדיקת הקשר רגע לפני השיגור: 


השיגור המוצלח של מאסק בוצע הבוקר על ידי חברת החלל של המיליארדר SpaceX החברה שיגרה ארבעה אסטרונאוטים עבור נאס"א מדובר במשימה השנייה שמבצע מאסק עבור נאס"א והשלישית שלו סך הכל, שיגורם של האסטרונאוטים שיין קימברו, מייגן מקארתור, האסטרונאוט היפני אקיהיקו הושידה והאסטרונאוט הצרפתי תומאס פסקט מציב את מאסק על שיא של עשרה אסטרונאוטים לחלל בתוך פחות משנה. מה שמרהיב בשיגור הוא שמדובר בשימוש חוזר הן ברקטה והן בקפסולה לצורך המשימה.

החללית שיצאה הבוקר צפויה לעגון בתחנת החלל בתוך פחות מ-24 שעות כשהצפי הוא יום שבת לפנות בוקר, צוות האסטרונאוטים יבצע משימות בתחנת החלל בחצי השנה הקרובה. לאחר השיגור, חברת SpaceX גם הנחיתה את המאיץ של רקטת הפלקון 9 שלה, שהיא החלק הגדול והתחתון של הרקטה.
 

החברה מתכננת להמשיך להשתמש בו להפעלת משימות עתידיות.  "זה היה פשוט מרהיב", אמר ממלא מקום מנהל נאס"א, סטיב יורצ'יק, לאחר שהמשימה יצאה לדרך והוסיף: "השותפות שלנו עם SpaceX הייתה אדירה", מאסק הנלהב ספג אגב לאחור.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה