השוק

דוחות חזקים ל-ICL (כיל): המכירות הרבעוניות חצו את רמת 1.5 מיליארד דולר

הביקושים הגבוהים לסחורה חקלאית הביאו לעלייה בביקושים למוצרים של כיל (ICL); הרווח התפעולי של החברה זינק ל-185 מיליון דולר
ניצן כהן | 
עידן עופר מפעלי ים המלח (צילום יוסי זמיר משה שי פלאש 90)
חברת ICL (לשעבר כיל) דיווחה הבוקר על תוצאות טובות לרבעון הראשון של השנה. ברבעון החולף החברה נהנתה מביקושים גבוהים למוצרים שלה שנובעים בעיקר מהבום בשוק הסחורות.
מכירות הרבעון חצו את רף 1.5 מיליארד דולר והסתכמו ב-1.51 מיליארד דולר, עלייה של 191 מיליון דולר. הרווח התפעולי הסתכם ב-185 מיליון דולר, עלייה של 53 מיליון דולר לעומת הרווח התפעולי ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הסתכם ב-135 מיליון דולר, עלייה של 75 מיליון דולר, ו-EBITDA (רווח תפעולי בניכוי פחת והפחתות נוספות) הסתכם ב-295 מיליון דולר, עלייה של 45 מיליון דולר לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
רביב צולר מנכ"ל החברה אמר: "ברבעון הראשון של שנת 2021 הציגה איי.סי.אל, לראשונה מאז שנת 2014, מכירות של מעל 1.5 מיליארד דולר. יישום אסטרטגיית הצמיחה של החברה הביאה לתוצאות שיא בכל פעילויות המוצרים המיוחדים שלנו, תוך המשך יצירת תזרים מזומנים חזק והרחבת שולי הרווח, עם רוח גבית של שיפור בסביבה העסקית.
"חטיבת המוצרים התעשייתיים שלנו דיווחה על שיא מכירות ו-EBITDA, תוך שהיא ממשיכה לצמוח עקב מעבר מתמשך לחוזים ארוכי טווח, במקביל לביקושים חזקים במרבית שוקי הקצה שלה.
"בחטיבת פתרונות הפוספט, פעילויות מוצרי הפוספט והמזון המיוחדים תרמו לשיא מכירות ו-EBITDA, אשר עלה בלמעלה מ-60%, לאחר כשנתיים של צמיחה מתמשכת, כתוצאה מחדשנות במוצרים והתייעלות, ותוך המשך הגדלת מרכיב המוצרים המיוחדים בפעילות.
"חטיבת הפתרונות החדשניים לחקלאות הציגה אף היא רבעון יוצא מן הכלל, עם צמיחה דו ספרתית ועלייה נוספת בשולי הרווח. החטיבה נהנתה מהאיחוד שביצענו במערכי השיווק והמכירות לשוקי החקלאות, כמו גם מגידול בכמויות המכירה ומתמהיל מוצרים רווחי יותר. ברבעון הראשון בלבד, עקף הרווח של החטיבה את הרווח שרשמה בכל שנת 2019, ואנו ערוכים להאצת הצמיחה תוך שאנו מרחיבים את דריסת הרגל שלנו בברזיל”, סיכם צולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה