השוק

הפיקוח על הביטוח: חשד לכשלים בהתנהלות בכירים באיילון; נגרם נזק לחברה

בניגוד לממצאי הבדיקה העצמאית שערכה איילון ביטוח, מגלה הביקורת של הרשות לפיקוח על שוק ההון והביטוח כי התנהלות הבכירים בחברה גרמה נזק כלכלי לאיילון
ניצן כהן | 
משה ברקת (צילום מתוך אתר gov)
סיפור אי הסדרים בחברת הביטוח איילון עולה מדרגה. הממונה על שוק ההון והביטוח שערך חקירה עצמאית בנוגע לאי הסדרים בחברה העביר לאיילון את טיוטת הדוח שלו להתייחסותה. 
ממצאי דו"ח החקירה העצמאית שניהל הממונה על שוק ההון והביטוח עולה כי קיים חשד לכשלים בהתנהלות בכירים בחברה ובניגוד לממצאי החקירה העצמאית שביצעה איילון, הרי שהמפקח על הביטוח אומר שכן נגרם נזק כלכלי לחברה. דירקטוריון איילון יתכנס לדון בממצאי החקירה העצמאית של המפקח.
נזכיר כי בחברת איילון התגלו חשדות לאי סדרים בכל הנוגע לשימוש במגרש של רכבים שהושבתו, הורדו מהכביש והיו מבוטחים באיילון. העובד שנחשד באי הסדרים הופסקה עבודתו. חקירה פנימית שניהלה איילון והורחבה לאחר מיכן לחקירה משמעותית יותר גילתה כי לא נגרם נזק לחברה ולא היו כשלים במערך הבקרה הפנימית שלה.
איילון כמתבקש, דיווחה למשקיעים ולמפקח על הביטוח ושוק ההון על החשדות והמפקח החליט לקחת את הסיפור הזה שלב נוסף קדימה וניהל חקירה משל עצמו בנושא שממצאיה הובאו בימים האחרונים להתייחסות החברה.
מאיילון נמסר בתגובה: "לאחר שני דוחות ביקורת שהזמינה איילון ביוזמתה, ולאחר שורת שינויים ושיפורים שביצעה איילון בהתנהלות בנושא אובדנים בענף רכב רכוש, התקבלה מרשות שוק ההון טיוטה של דוח ביקורת שערכה הרשות, ודירקטוריון החברה נדרש להתייחס אליו.
"איילון לומדת את דוח הביקורת של רשות שוק ההון, לרבות את השאלה האם נדרשים בעקבותיו צעדים משלימים לאלו שכבר ננקטו על ידה, ותתייחס אליו כנדרש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה