השוק

אחרי צמיחה של 800% בשנה, סנאפי גייסה 70 מיליון דולרים

מפתחת מרקטפלייס לשליחת מתנות בעידן המודרני השלימה סבב גיוס נוסף שמגיע 9 חודשים בלבד לאחר שהחברה גייסה סבב הון שלישי בהיקף של 25 מיליון דולר. בסך הכל גייסה החברה יותר מ-100 מיליון דולרים.
כפיר אדר | 
ראשי סנאפי (צילום אלעד מלכה)

סנאפי המפתחת מרקטפלייס לשליחת מתנות מותאמות אישית בקלות ובמהירות באמצעות אלגוריתם הודיעה היום כי השלימה סבב גיוס (סדרה C) בהיקף של 70 מיליון דולרים. הגיוס מגיע 9 חודשים בלבד לאחר שהחברה גייסה סבב הון שלישי בהיקף של 25 מיליון דולר. בסך הכל גייסה החברה יותר מ-100 מיליון דולרים.

את סבב הגיוס הנוכחי  הובילה GGV Capital בהשתתפות המשקיעים הקיימים: 83North, Saban Ventures ו- Hearst Ventures. החברה תשתמש בכספים אלה כדי להמשיך להשקיע בטאלנטים ובחדשנות ברמה עולמית, בזמן שהיא מתרחבת לסגמנטים ושווקים חדשים, בוחנת רכישות וממשיכה להגדיר מחדש את הקטגוריה.
החברה מחזיקה משרדים בניו יורק, לונדון ותל אביב, ומעסיקה למעלה מ-100 עובדים. בעקבות הגיוס הודיעה החברה כי בכוונתה לגייס כ-200 עובדים בעולם, מתוכם כ-100 עובדים בישראל.
כחלק מהמהלך, יצטרף לדירקטוריון סנאפי מר הנס טונג, שותף מנהל ב-GGV Capital, שתיק ההשקעות שלו כולל חברות מובילות דוגמת: Affirm, Airbnb, Coinbase, Peloton, Slack, StockX, TikTok ו-Wish. החברה צירפה גם שני מנהלים בכירים לצוות ההנהלה שלה: אליסון סגר, לשעבר CMO בריטניה ב-PayPal; ואיימי סטולדט, לשעבר סמנכ"לית משאבי  אנושי ב-Peloton.


המייסדים השותפים של סנאפי, חני גולדשטיין ודביר כהן, שמו לעצמם כמטרה לבנות פלטפורמת מתנות שתתגבר על הקשיים של שליחת מתנות אישיות בצורה פשוטה ותהפוך את החוויה למהנה ונטולת מתחים. במהלך ארבע השנים האחרונות סנאפי הפכה לשותפה נאמנה של יותר מאלף ארגונים, כולל  מיקרוסופט, Adobe, Comcast ו-Uber, ולקוחותיה שלחו יותר ממיליון מתנות בששת החודשים האחרונים בלבד. הצמיחה השנתית בהכנסות בשיעור של 800% של סנאפי, ודירוגי לקוחות של חמישה כוכבים מעידים על הפוטנציאל העצום שיש לסנאפי.

"הלקוחות שלנו מחפשים דרכים חדשניות ויעילות יותר להפגין הערכה כלפי העובדים שלהם בעולם שהופך לדיגיטלי יותר ויותר", אמרה מנכ"לית סנאפי, חני גולדשטיין. "חלק מההצלחה שלנו היא תוצאה של התמקדות בחלק הכיפי של החוויה ויצירת רגעים קסומים שיפתיעו וישמחו את מקבלי המתנות. המטרה שלנו היא להפוך למרקטפלייס המתנות העולמי".
לדברי הנס טונג, שותף מנהל ב-GGV קפיטל וחבר דירקטוריון סנאפי: "אנחנו עובדים עם כמה מהיזמים המובילים בעולם, כך שסנאפי מתאימה באופן טבעי לתיק ההשקעות שלנו. התרשמנו מאוד מהצוות וממסלול הצמיחה המדהים שהם עברו עד כה. אין ספק כי  סנאפי מתגלה כמובילה ברורה בקטגוריה ואנו נרגשים להיות חלק מהמסע שלהם בארבע השנים האחרונות".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה