השוק
קסטרו: מכירות האונליין זינקו ב-550%, אבל ההכנסות ירדו
בעוד שהרווח התפעולי הסתכם ב-26 מיליון שקל, 10% מהמחזור לעומת הפסד תפעולי של 83 מיליון שקל אשתקד, ההכנסות הסתכמו בכ-263 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ-284.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
קבוצת קסטרו – הודיס הציגה היום (רביעי) את התוצאות שלה לרבעון הראשון לשנת 2021 למרות תקופת הסגר במהלך הרבעון, כאשר הקבוצה הציגה שיפור בשיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון שהסתכם ב-150 מיליון שקל (57.2% מהמחזור) בדומה לרווח הגולמי ברבעון מקביל אשתקד (53% מהמחזור), לצד ירידה בהכנסות.
הכנסות הקבוצה ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכמו בכ-263 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ-284.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהכנסות הושפעה מהסגר שהוטל מתחילת הרבעון ועד ה-21.2.2021 – תקופת סגר ארוכה יותר בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי הסתכם ב-26 מיליון שקל, 10% מהמחזור לעומת הפסד תפעולי של 83 מיליון שקל אשתקד על אף השבתת החנויות לתקופה ארוכה יותר בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד הקבוצה רשמה גידול חד במכירות החנויות הזהות בשלושת מגזרי הפעילות בישראל ברבעון הראשון כאשר מגזר הלבשת האופנה רשם צמיחה של כ-94% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
מכירות זרוע האיקום של הקבוצה גדלו ב-550% ברבעון לעומת הרבעון המקביל אשתקד הקבוצה מסכמת את הרבעון הראשון עם עודף מזומן על חוב של כ-82 מיליון שקל המצביעים על איתנותה הפיננסית ויכולתה להמשיך להשקיע במנועי צמיחה חדשים. המכירות בחנויות הזהות בכלל הקבוצה צמחו בשיעור של 72.7% לכ-141 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד שהסתכם בכ-81.7 מיליון שקל בלבד, כאשר מגזר ההלבשה צמח בשיעור של 94.1%, מגזר אביזרי האופנה צמח בשיעור של 36.4% ומגזר הקוסמטיקה צמח בשיעור של 19%.
הפדיון החודשי הממוצע למ"ר הסתכם ברבעון הראשון לשנת 2021 ב-1,918 שקל, המהווה גידול של כ-85% לעומת כ-1,035 שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון הראשון לשנת 2021 שמר על יציבות והסתכם בכ-150.3מיליון שקל (57.2% מהמחזור) בדומה לרווח הגולמי ברבעון מקביל אשתקד (53% מהמחזור) וזאת על אף הפגיעה בהכנסות כתוצאה מסגירת הפעילות לתקופה ארוכה יותר (מתחילת הרבעון ועד 21.2.21) בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכם בכ-25.9 מיליון שקל (9.8%) לעומת הפסד של כ-83 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. השיפור ברווח התפעולי ניכר בכל מגזרי הפעילות של הקבוצה. מגזר אופנת הלבשה רשם רווח של כ-20.4 מיליון שקל לעומת הפסד כ-48.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מגזר אביזרי אופנה בארץ רשם רווח של כ-6.2 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-31.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במגזר טיפוח וקוסמטיקה נרשם הפסד קל של כ-435 אלף שקל לעומת הפסד של כ-1.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכם בכ-15.1 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-87.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס אמר היום: "קבוצת קסטרו-הודיס מסכמת את הרבעון הראשון של השנה עם המשך במומנטום החיובי, עם פיתוח המותגים הקיימים והמשך עבודה על מנועי צמיחה חדשים לחברה. התוצאות המצוינות ברבעון משקפות את הצלחת האסטרטגיה שבה נקטה הקבוצה לאורך השנים האחרונות אשר התמקדה בשיפור הצעת הערך ללקוח, לצד ייעול המבנה התפעולי של החברה והתאמת פריסת החנויות לביקושים, תוך השקעה מאסיבית בריענון ושיפוץ חנויות קיימות. במקביל הקבוצה שוקדת בכל העת על פיתוח זרוע איקום משמעותית לכל מותגי הקבוצה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


